Brenner tunnelen
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 30-06-05 20:26

Hej NG

Er der nogen der ved hvor lang kø der er gennem Brenner tunnelen, efter den
brændte her i foråret.

--
MVH/Ewan

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
Knaus Euro Star Style 551 TF

Fra : Gert P.

Dato : 30-06-05 22:13

"Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der ved hvor lang kø der er gennem Brenner tunnelen, efter
> den brændte her i foråret.
>

> --
> MVH/Ewan
>
> Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
> Knaus Euro Star Style 551 TF

Hejsa!!

Er du sikker på at det er brenner tunnlen der brændte, jeg mener at kunne
huske det var mont blanc tunnelen (ret mig hvs det er forkert).

Mvh.

Gert

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-05 11:20

Har aldrig hørt om noget der hedder Brenner tunlen.

Peg

Fra : Gert P.

Dato : 01-07-05 20:45

Køre man ikke igennem en tunnel på vej hjemad lige efter man har passeret
den gamle grænseovergang?

/Gert

Fra : Allan Hansen

Dato : 01-07-05 13:51

"Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der ved hvor lang kø der er gennem Brenner tunnelen, efter
> den brændte her i foråret.

Åhhhh Øhhh, Mener du ikke Frejus?
Hvis det er den så er den totalt lukket indtil vidre.

Mvh AJH

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 01-07-05 20:59

Hej

Jeg har lige snakket med en chauffør som kan fortælle at der ikke er
problemer ved Brenner.

Jo der brændte en lastbil med nogle dæk i marts måned

--
MVH/Ewan

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
Knaus Euro Star Style 551 TF

Fra : Allan Hansen

Dato : 02-07-05 09:59

> [...]
> problemer ved Brenner.
>
> Jo der brændte en lastbil med nogle dæk i marts måned

Hej Ewan

Det er Frejus tunnelen mellem Frankrig og Italien du snakker om.

Brenner tunnelen er en lille tunnel lige efter grænsen i mellem Italien og
Østrig, jeg har lige snakket med en tidligere kollega der er kørt igennem
der i torsdags og der var der ingen problemer.

Mvh AJH

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 03-07-05 22:33

Hej Allan