Rejseadaptor
Fra : Michael

Dato : 30-06-05 20:08

Hej alle

Jeg skal til USA inden længe.
Hvor finder man en rejseadaptor (til strøm) der konverterer fra
USA-standard til europæisk ?
Hvad er prisen ca ?

På forhånd tak

God sommer
Michael

Fra : Kenneth

Dato : 30-06-05 20:36

> Jeg skal til USA inden længe.
> Hvor finder man en rejseadaptor (til strøm) der konverterer fra
> USA-standard til europæisk ?
> Hvad er prisen ca ?

De kan købes overalt, hvis det bare er de små stikpropper.
Jeg har en, der også ændrer spændingen fra 110 til 230v. Den købte jeg på
Hawaii.

--
Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Michael

Dato : 01-07-05 08:24

Michael wrote:
> Hej alle
>
> Jeg skal til USA inden længe.
> Hvor finder man en rejseadaptor (til strøm) der konverterer fra
> USA-standard til europæisk ?
> Hvad er prisen ca ?
>
> På forhånd tak
>
> God sommer
> Michael

Vi købte en, der konverterer fra 110 v til 230 v i lufthavnen og jeg
mener den kostede ca. 120 kroner. Skal du bare bruge et stik, der ikke
konverterer spændingen kan du få det meget billigt.

/michael

Fra : Id

Dato : 03-07-05 07:11

Hej
Køb den inden du kommerb derover, vi var i LA. i marts, og brugte flere dage
på at finde en derovre

ID

Fra : Anja Nielsen

Dato : 15-07-05 16:30

Hvis det bare er en adaptor, du skal have, kan den fås fra ca. 50 kr. og op.
For at bruge en adaptor kræves det, at det, du skal bruge adaptoren til, kan
bruge 110V.

Anja