Havana Club
Fra : Morten S Hansen

Dato : 29-06-05 20:20

Hej NG!

I en bar på roskilde festivalen snakkede jeg igår med bartenderen.

De sælger Havana Club - og vi kom til at diskutere hvor længe de er lagret.

Blanco, 3 Anjos og 7 Anjos giver jo sig selv - mens jeg er sikker på at
Reserva er 6 år gammel mens han mente den kun er 4... Nogen der kan hjælpe
os; vi vil altså gerne ha styr på hvor gammel Reserva og Especial er.

Det endte med at vi har væddet en flaske sprut - men jeg kan ikke finde
nogen beviser for hverken det ene eller det andet.

/morten

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 29-06-05 21:04

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> wrote in

> [...]
> at Reserva er 6 år gammel mens han mente den kun er 4... Nogen der kan
> hjælpe os; vi vil altså gerne ha styr på hvor gammel Reserva og

Det væddemål kan i godt opgive, for Reserva er en blanding af rom med
forskellige lagringstider :)

Especial kan jeg ikke hjælpe med desværre.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Morten S Hansen

Dato : 29-06-05 22:10

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> wrote in

> Det væddemål kan i godt opgive, for Reserva er en blanding af rom med
> forskellige lagringstider :)
>
> Especial kan jeg ikke hjælpe med desværre.

Så vidt jeg ved er alle Havana Clubs rom blandingsprodukter - men de 3 og 7
år er 'gennemsnit'. Men det kan godt være der ikke er et fast gennemsnit for
Especial og Reserva.

/morten