Skjult sti
Fra : chodziuk

Dato : 29-06-05 18:48

Hejsa gruppe

Jeg har forsøgt igennem et længere stykke tid at få stien til mine scripts
skjult, dvs at hvis skriptet ligger som
http://www.minserver.dk/minescripts/script.php så skal browseren blot vise
http://www.minserver.dk/ i adresselinien.
Er dernogen her som har en idé om hvordan dette gøres???

På fórhånd tak.

Mvh Renë

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 29-06-05 19:25

On Wed, 29 Jun 2005 19:47:57 +0200, "chodziuk" <sastasoft@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
> http://www.minserver.dk/ i adresselinien.
> Er dernogen her som har en idé om hvordan dette gøres???

Jeg har svært ved at se hvad idéen skulle være, men det kan gøres ved
f.eks. at lave et frameset, der kun indeholder én frame.

Venligst
Thomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-06-05 20:58

chodziuk skrev:

> [...]
> http://www.minserver.dk/ i adresselinien.
> Er dernogen her som har en idé om hvordan dette gøres???

I roden på www.minserver.dk ligger index.php. Den ser sådan ud:

<? include 'minescripts/script.php'; ?>

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : chodziuk

Dato : 30-06-05 07:29

Hejsa Bertel

Skal det være gældende for alle scripts der anvendes???

Jeg vil blot have det til at ligne de store websider, hvor man sjældent får
lov at se navnet på de scripts der
eksekveres...

René

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-06-05 22:29

chodziuk wrote:

> Jeg vil blot have det til at ligne de store websider, hvor man
> sjældent får lov at se navnet på de scripts der
> eksekveres...

Hvad betyder det, om nogen ser navnet? Scriptet afvikles på serveren og
brugerne kan ikke se scriptet, kun dets eventuelle html-output.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : chodziuk

Dato : 01-07-05 08:18