Fly fra KBH til Madras (Indien)
Fra : Casper Bang

Dato : 29-06-05 11:36

Hej,

Fra den 1.aug til 30. sep. skal jeg og 3 andre opholde os i Indien, i
forbindelse med vores studie.

Hvilket flyselskab er det billigst at rejse med? Altså kun flyet.
Hvis det kan hjælpe på prisen, kan turen godt flyttes et par dage til den
ene eller anden side.

På forhånd mange tak for hjælpen.
Casper Bang

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-06-05 12:10

"Casper Bang"
> [...]
>
> Hvilket flyselskab er det billigst at rejse med? Altså kun flyet.
> Hvis det kan hjælpe på prisen, kan turen godt flyttes et par dage til den

Aeroflot er det billigste til Delhi, der kan være andre der har
speciel tilbud på Chennai (tidligere Madras,du kan ligsågodt
vende dig til de nye by navne Bombay/Mumbai etc.)
Grace tours plejer at være tjekkede på Indien - det er jo
næsten lav sæson, så de burde ku'finde en billig pris. -max-

Fra : Casper Bang

Dato : 29-06-05 12:37

> Aeroflot er det billigste til Delhi, der kan være andre der har
> speciel tilbud på Chennai (tidligere Madras,du kan ligsågodt
> vende dig til de nye by navne Bombay/Mumbai etc.)

Jeg har sendt en mail til Aeroflot nu. Så må vi se hvad de kan tilbyde :)

> Grace tours plejer at være tjekkede på Indien - det er jo
> næsten lav sæson, så de burde ku'finde en billig pris.

Jeg har fundet en pris på ca. 7,000 retur hos grace tours. Det lyder som en
rimeligt fornuftig pris.

Er der andre selskaber der kunne være relevante at afhente tilbud hos?

Mange tak!
Casper Bang

Fra : klaus

Dato : 29-06-05 13:25

"Casper Bang" <bang_casper@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har sendt en mail til Aeroflot nu. Så må vi se hvad de kan tilbyde :)

> Jeg har fundet en pris på ca. 7,000 retur hos grace tours. Det lyder som
> en rimeligt fornuftig pris.

Synes umiddelbart at det lyder dyrt. Det er nogle år siden jeg rejste til
Indien og der mener jeg at jeg betalte 5500tur/retur; har rejst til Kina en
del gange (og det er vistnok lidt længere væk, specielt når der er tale om
Sydkina). Her er det ofte muligt at få priser til 4500-5500kr tur/retur

> Er der andre selskaber der kunne være relevante at afhente tilbud hos?

Lufthansa, AirFrance, Jyskrejsebureau, Kilroy.
Prøv at booke igennem nettet da du formentligt vil opnå en lavere pris.

/Klaus

Fra : Casper Bang

Dato : 29-06-05 13:40

> Synes umiddelbart at det lyder dyrt.

Nu må vi se om der kommer nogle bedre tilbud fra de andre selskaber :)

> Lufthansa, AirFrance, Jyskrejsebureau, Kilroy.
> Prøv at booke igennem nettet da du formentligt vil opnå en lavere pris.

Perfekt. Jeg har kontaktet disse (dem hvor priser ikke kunne findes online),
så håber at få svar fra dem snart.

MVH
Casper Bang

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-06-05 15:36

> [...]
> rimeligt fornuftig pris.
>
> Er der andre selskaber der kunne være relevante at afhente tilbud hos?

Det er ihvertfald alt for dyrt - ring til dem og sig du vil ha' den
billigste pris og husk at få oplyst prisen incl. alle de ekstra
dudilidutter afgifter etc.. Virksomhederne kalder det gennemsigtige
priser, heheh -iiih ja det er blevet så meget lettere at være forbruger
-max-