Eurodisney - rækkefølge af attraktioner?
Fra : Ped

Dato : 28-06-05 22:42

Hej gruppe,

Jeg er i den heldige situation at skulle en tur til Eurodisney i
slutningen af uge 28. Lørdagen i den uge er første dag i sæsonen hvor
der er længe åbent. Vi har sat to dage af til besøget, fredag og lørdag,
og har planer om at tage "de store" attraktioner om fredagen, da der
formentlig vil være lidt færre mennesker end om lørdagen. Men selv på en
fredag inden sæsonen for alvor starter kan der jo være rigtig lange
køer, og for at få mest muligt ud af turen vil vi gerne prøve at gå lidt
struktureret til værks i stedet for at fare planløst rundt. Så
spørgsmålet er ganske enkelt: I hvilken rækkefølge bør man tage de
forskellige attraktioner? Vi er til det hele, både rutchebaner og de
mildere ting. På forhånd tak for bud.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Pedersen

Dato : 29-06-05 08:37

"Ped" <pedmail@danskbredbaandmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ganske enkelt: I hvilken rækkefølge bør man tage de forskellige
> attraktioner? Vi er til det hele, både rutchebaner og de mildere ting. På

Ved mange af de store steder man skal prøve kan man trække en billet så man
ikke skal stå i for lang kø.
På den billet man får udleveret de forskellige steder står der et tidspunkt
på, og så kommer man bare tilbage på dette tidspunkt og så står man ikke i
kø mere end ca.5min.
På den måde kan man nå en hel del.

Det første vi har sagt til dem vi kender der har været der at de skal tage
en tur med toget hele vejen rundt om Eurodisney, det tager ca. en lille halv
time, men på den måde danner man sig et indtryk i hvad det er man er kommet
til.

Vi har været der en del gange, og vi har gjort det samme hvergang, for der
har været nyheder hvergang og så har man ligesom placeret hvor de er.

En anden ting i skal holde øje med er at der er 2-3 store parader om dagen,
de er et helt sjov i sig selv, især den sidste om aften med lys på er helt
fantastisk.

Maden derinde er ikke noget at råbe hurra for, selvfølgelig kan man godt gå
på restaurant derinde men hvem gider bruge tid på det, når man først er
sådan et sted.

Hilsen