Gprs ?
Fra : k&y

Dato : 28-06-05 17:14

Hej
Hvordan finder jeg lige det nr. til telia gprs?skal bruge det til pda.
kim

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 28-06-05 17:20

> Hvordan finder jeg lige det nr. til telia gprs?skal bruge det til pda.
> kim

Der skal ikke bruges et nummer da du forbinder via APN'et (med undtagelse
af
ganske få PDAer). Hvilken PDA har du?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : k&y

Dato : 28-06-05 17:33

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Email: Jeppe at dailyrush denmark

> Den har indtil videre sparet mig for at få 87 spam-mails.

Ipaq 3970,og jeg er på tynd is med det her

Kim

Fra : k&y

Dato : 28-06-05 17:41

Ipaq 3970 +N 6230
Hvis der er en link til hvordan man sætter det op så ville jeg være henrykt

Kim

Fra : k&y

Dato : 30-06-05 15:10

> [...]
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Email: Jeppe at dailyrush denmark

> Den har indtil videre sparet mig for at få 87 spam-mails.

Øhh APN skriver du hvad er det?

Mvh
Kim

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 30-06-05 19:52

> Øhh APN skriver du hvad er det?

En forkortelse for Adgangspunkt (Access Point Name).

Fra : Zulu

Dato : 28-06-05 18:04

k&y wrote:
> Hej
> Hvordan finder jeg lige det nr. til telia gprs?skal bruge det til pda.
> kim

Du skal bruge *99#.

Det gælder for alle Nokia-telefoner, uafhængigt af udbyder.
Det fortæller bare telefonen at den skal bruge GPRS-opsætningen som modem.

Zulu

Fra : k&y

Dato : 28-06-05 18:37

> Du skal bruge *99#.
>
> Det gælder for alle Nokia-telefoner, uafhængigt af udbyder.
> Det fortæller bare telefonen at den skal bruge GPRS-opsætningen som modem.
>
> Zulu

Ja den forsøger at få fobindelse men,så står der på 6230 opret GPRS
abonnement??Hvad så?

Kim

Fra : Zulu

Dato : 28-06-05 18:49

k&y wrote:

> Ja den forsøger at få fobindelse men,så står der på 6230 opret GPRS
> abonnement??Hvad så?

Har du GPRS-abonnement og GPRS-indstillingerne på din telefon?

Zulu

Fra : k&y

Dato : 28-06-05 19:03

"Zulu" <zulu@@@toughguy.net> skrev i en meddelelse

> Har du GPRS-abonnement og GPRS-indstillingerne på din telefon?
>
> Zulu
Ja det hedder godt nok wap-gprs eller telia internet hvilken af disse er
gprs?Det er begge to noget jeg har fået fra telia og der står gprs på
regningen.
/Kim

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-06-05 19:45

k&y wrote on 28-06-2005 :
> Ja det hedder godt nok wap-gprs eller telia internet hvilken af disse er
> gprs?Det er begge to noget jeg har fået fra telia og der står gprs på
> regningen.

Hvis din "Telia Internet" profil er sat op til at køre GPRS er det den
du skal bruge. Der er forskel på opsætningen efter om det er
mobiltelefonen der skal wappe eller om den skal agere modem for en
ekstern enhed.