Grønt Kort
Fra : Pita

Dato : 27-06-05 20:45

Har lige modtaget mit grønne kort til ferien.

Den består jo af 2 dele. en Original og en Kopi, Hvilken del skal man have
med?

--
Pita

Fra : Kim Jespersen

Dato : 29-06-05 08:01

Jeg går ud fra at du mener det grønne forsikringsbevis og jeg ved ikke
hvilket forsikringsselskab du har, men jeg har altid kun fået et kort.
Put dem begge i bilen, men det skal absolut være den originale du skal
bruge i tilfælde af uheld, da Politiet i bl.a. Polen ikke accepterer
kopier af noget som helst, det er "kør direkte i fængsel" grund at køre
udelukkende med kopier og hvis du passerer start, modtager du ikke 200 kr.

Kim