U2 i Parken
Fra : Jesper

Dato : 27-06-05 19:58

Nogen der ved hvad billetter til koncerten reelt står i?

Jesper

Fra : Peter

Dato : 27-06-05 20:37

Jesper wrote:
> Nogen der ved hvad billetter til koncerten reelt står i?
>

> Jesper

Jeg så en fyr poste et indlæg, hvor han ville gi' 3.200,- for éen billet!
Hold da fest!

/Peter

Fra : Jesper

Dato : 27-06-05 22:24

"Peter" <ihatespam@cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg så en fyr poste et indlæg, hvor han ville gi' 3.200,- for éen billet!
> Hold da fest!

Hold da kæft... ja så var man da til at snakke med.. :) Jeg skulle nu
nærmere bruge en mere (eller af med en?) - derfor spørgsmålet.

Jesper

Fra : Steen Schmidt

Dato : 27-06-05 21:19

Jesper wrote:

> Nogen der ved hvad billetter til koncerten reelt står i?

De står vel i det som de originalt kostede - det er ikke lovligt at
tage mere end pålydende ved videresalg af billetter.

Mvh
Steen

Fra : John

Dato : 27-06-05 23:18

Steen Schmidt skrev:

> De står vel i det som de originalt kostede - det er ikke lovligt at
> tage mere end pålydende ved videresalg af billetter.

In your dreams

Mvh

John

Fra : Jesper

Dato : 27-06-05 23:46

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> In your dreams

Hehe ja....

Er der nogen der søger en billet?

Jesper

Fra : John

Dato : 28-06-05 10:49

Jesper skrev:

> Er der nogen der søger en billet?

Nej tak, jeg har lige købt forleden - til den officielle salgspris

Mvh

John

Fra : Steen Schmidt

Dato : 28-06-05 12:31

John wrote:

> In your dreams

Tja, sådan er loven nu engang skruet sammen, og jeg vile da få en
kvittering hvis jeg skulle give mere end pålydende for en billet -
denne ville så blive overdraget til politiet.

Jeg ved godt det ikke er foregår sådan i praksis, dummere er jeg heller
ikke Der er også folk der kører over for rødt og snyder i skat.

Mvh
Steen

Fra : Peter

Dato : 28-06-05 19:37

Steen Schmidt wrote:

> [...]
>
> Jeg ved godt det ikke er foregår sådan i praksis, dummere er jeg heller
> ikke Der er også folk der kører over for rødt og snyder i skat.

Netop derfor kommer du ikke i Parken den 31. juli.

/Peter

Fra : Steen Schmidt

Dato : 28-06-05 21:01

Peter wrote:

> Netop derfor kommer du ikke i Parken den 31. juli.

Det havde jeg sådan set heller ikke tænkt mig da

Mvh
Steen

Fra : Peter

Dato : 28-06-05 10:03

Steen Schmidt wrote:

> De står vel i det som de originalt kostede - det er ikke lovligt at
> tage mere end pålydende ved videresalg af billetter.
>
> Mvh
> Steen
Hvis jeg havde en gammel hat ville jeg æde den, hvis det lykkes nogen at
få en billet til pålydende værdi. Lå man inde med en i overskud kunne
den betale en uges sommerferie eller en iPod eller et kamera eller eller
eller.

/Peter

Fra : The man himself

Dato : 28-06-05 13:12

Jeg købte selv 2 billetter til 3200,- samlet.

Det er ikke altid et spørgsmål om penge, men et spørgsmål om at min kæreste
aldrig havde været til U2 koncert og det var hendes højeste
ønske.

Derfor købte jeg dem til hende (os) og prisen var ikke så vigtig.

Da hun fik dem blev jeg helt overbevist om at det ikke handlede om prisen.
For pokker det var alle pengene værd at se hende græde af glæde.

Så lad folk betale hvad de selv er villige til at betale.

Men jeg skal da lige sige at det havde da været dejligt hvis jeg kun skulle
have haft betalt 2 x 395,-

RK.