guns n roses
Fra : tina hedeman

Dato : 27-06-05 19:51

hej med jer

jeg har læst at gnr kommer med deres album december 2005 er der nogen der
har hørt det samme.
jeg ved godt at den cd skulle have været udgivet mange gange ifølge det man
hører så er der hold i det.
hilsen tina

Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-06-05 23:11

tina hedeman wrote:
> [...]
> der har hørt det samme.
> jeg ved godt at den cd skulle have været udgivet mange gange ifølge

Nu har de efterhånden skubbet udgivelsesdatoen så mange gange, at det ville
undre mig mere, hvis den rent faktisk bliver udgivet i december, end at den
bliver udsat igen. Så nej, jeg tror vi andre ved lige så lidt/meget som dig.

Søren

Fra : Thomas

Dato : 28-06-05 01:48

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42c0789c$0$187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> den
> bliver udsat igen. Så nej, jeg tror vi andre ved lige så lidt/meget som

Skubbet udgivelsesdatoen? tja... Bortset fra at der aldrig har VÆRET nogen
udgivelses-dato... Der har da været mange rygter, men hverken band eller
pladeselskab har aldrig nogensinde givet en dato for udgivelse... Der har
været
snak i retningen af "Vi regner med at den kommer på gaden næste sommer" (og
sådan noget i den stil) - Og sådan noget har de sagt flere gange, hvor det
så aldrig
er blevet til noget. Men der har aldrig været fastsat en dato for
udgivelse...

Om den kommer december 2005? Det er ikke umuligt... I lang tid har de jo
sagt
at den er 'lige på trapperne' - så måske kunne det passe denne gang... Men
så længe
de ikke har meldt ud med en dato for udgivelse, er det jo bare rygter...

..Thomas

Fra : AJC

Dato : 28-06-05 02:19

Guns N'Roses hedder idag Velvet Revolver. At Axl Rose kalder sit band med
ukendte medlemmer for Guns N'Roses kan jeg ikke andet end ryste på hovedet
af!

Jeg kan huske jeg engang downloadede live optagelser af Axl's bands
fremføring af gamle Guns N'Roses numre. Det lød ikke godt. Guitaristen
(Buckethead?) formåede at ødelægge de dejlige soloer, som jo kun Slash kan
spille ordentligt. Endvidere lød det som om, Axl led af rygerlunger.

Fra : Thomas

Dato : 28-06-05 04:11

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
> Guns N'Roses hedder idag Velvet Revolver. At Axl Rose kalder sit band med
> ukendte medlemmer for Guns N'Roses kan jeg ikke andet end ryste på hovedet
> af!

Guns N' Roses hedder _ikke_ Velvet Revolver... Guns N' Roses findes på en
måde ikke mere... Men Axl udgiver (vel på et eller andet tidspunkt) musik
under det navn... Men til Guns N' Roses hører trioen Axl, Slash og Duff.

Selvfølgelig var Slash og Duff en stor del af det originale Gn'R - Og uden
dem
bliver det aldrig "Det rigtige" Guns N' Roses - på en måde.... Men jeg har
altid
syntes at Axl (Og til dels også Slash) var hjernerne i GnR - Og Axl er en
genial
komponist og sangskriver... Så jeg glæder mig bare til at høre nyt fra
ham...
Uanset hvad navn han udgiver pladen under...
At han så udgiver det under Guns N' Roses navnet generer mig egentlig
ikke...
Jeg er lidt ligeglad... Hvis bare det bliver udgivet på et tidspunkt....

(Ligesom med Star Wars Jeg er ikke en af dem der siger, at de nye
special
editions ikke er star wars - Lidt den samme ting her!

> [...]
> (Buckethead?) formåede at ødelægge de dejlige soloer, som jo kun Slash kan
> spille ordentligt. Endvidere lød det som om, Axl led af rygerlunger.

Ved ikke hvilken guitarist du har hørt... Der var ved de sidste koncerter 3
bandet (plus at Axl også selv spiller lidt hist og her....) - Buckethead er
en
FANTASTISK guitarist... Ikke engang Slash er teknisk lige så dygtig som ham.
(Slash er bare ALLE guitarister langt overlegne, når det drejer sig om at
lave
mega-fede melodier og soloer...) (Buckethead er iøvrigt ikke med i GnR
mere)
Richard Fortus er også en fremragende guitarist. Og det samme gælder Robin
Finck.. De har bare valgt at ændre i nogen soloer hist og her...
Hvilket jeg egentlig syntes er OK - istedet for at de bare kopierer Slash
100%.
De giver det deres eget præg. Hvis de bare havde spillet alle ting præcis
som Slash
gjorde, havde folk sikkert også brokket sig over det...
Om det så lyder bedre eller dårligere... tja... Jeg vil også sige
dårligere... Men Slash
lød heller ikke altid lige god, på en scene... Vent i det mindste med at
dømme, til pladen
engang udkommer....

JEG glæder mig ihvertfald... Og til de typer der siger som dig "Guns N'
Roses findes
ikke mere - Axl er en nar - og hvad man ellers hører af kommentarer" - Så
hold jer dog
langt væk fra tråde der omhandler GnR.... Det burde være en meget nem
løsning på
jeres problem....

Fra : Lars Petersen

Dato : 28-06-05 17:59

> [...]
> hold jer dog
> langt væk fra tråde der omhandler GnR.... Det burde være en meget nem

Må man nu ikke ha lov at sige sin mening? Hvis man mener at det er noget
lort så skal man også ha lov til det. Hvorom alting er: Jeg skal 110%
sikkert have fat i albummet HVIS det kommer. Jeg vil i hvert fald se det før
jeg tror på det

Det kan godt være at Velvet Revlover ikke er det nye GnR, men det er fandme
godt!

/lars

Fra : tina hedeman

Dato : 28-06-05 20:27

hej med jer

ja jeg synes også axl er den fedeste og jeg håber bare den skide cd kommer.
det vil ellers blive den bedste julegave man kan få synes jeg.
jeg er stor gnr fan og høre dem stadig dagligt og man mindes gamle dage.
hilsen tina

Fra : Thomas

Dato : 29-06-05 01:32

"Lars Petersen" <7erSLETDETHERDA@cyanide.dk> skrev i en meddelelse

> Må man nu ikke ha lov at sige sin mening? Hvis man mener at det er noget
> lort så skal man også ha lov til det.

Helt enig... "Problemet" er bare, at det ikke er ret tit folk kommenterer
MUSIKKEN - Mange har en tendens til at rakke ned på alt omkring bandet,
og svine det godt og grundigt til, uden at have hørt noget af deres (nye)
musik,
eller nogen af deres koncerter....

Så jo man må gerne syntes det er noget lort... Men det er tyndt at
argumentere
for at MUSIKKEN er noget lort, fordi man ikke kan lide band-medlemmerne,
Og det er der altså MANGE der gør...

Mvh. Thomas

Fra : AJC

Dato : 28-06-05 21:25

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote in

> [...]
> Så hold jer dog
> langt væk fra tråde der omhandler GnR.... Det burde være en meget nem

Problem?

Fra : Thomas

Dato : 29-06-05 01:25

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> Problem?

Indrømmet, jeg havde fået et par øl indenbords da jeg skrev
indlægget... *gg*

Jeg læser tit på diverse GnR sites, en masse indlæg fra folk der
BROKKER sig helt vildt over at 'Axl og de andre' bruger GnR-
navnet...
Og de har travlt med at fortælle hvor dårlige de nye musikere er,
og hvor stor en idiot Axl er, fordi han ikke har udgivet en ny plade
og alt sådan noget...

Og så er det bare jeg tænker, "Hvorfor fanden bruger disse
personer så tid på at besøge GnR hjemmesider, og skrive en masse
indlæg i Guns N' Roses debatter???
Hvis det eneste de kan skrive er "Guns N' Roses findes ikke mere-
og det nye musik stænker" - kunne de så ikke ligesågodt holde sig
væk fra debatterne?? De indlæg er skrevet 100.000 gange i forvejen.

..Thomas