Kroatien KRK
Fra : Henry Sønderskov Mad~

Dato : 27-06-05 19:30

Hej NG

Vi på tænker at tage til Kroatien i uge 31 på den lille ø KRK nær byen
af samme navn, så jeg vil gerne vide om det er nødvendig at reservere
en plads der, om der er nogen der ved om det er nødvendigt, kan vælge
flere pladser da pladsen ikke er så vigtigt bare det ikke er en FKK
plads.

Mvh HSM

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 22:31

Hej

Jeg har værey på KRK i 2001

der skulle man ikke reservere plads men der var heller ikke
styr på det på campingpladsen hvor man folke der var og hvor på pladsen

mvh
Morten Hermund

"Henry Sønderskov Madsen (slet 2JZPB)" <Majsa@2JZPBmadsen.tdcadsl.dk> skrev
i en meddelelse news:11198971950.0139400487941792@dtext.news.tele.dk...