Problemer med instal. af driver til dataka~
Fra : Per, Odense

Dato : 26-06-05 16:02

Hej
Jeg har kørt en instal. fil fra Siemens til USB-datakabel til CFX65, men
telefonen ses ikke af PCén.
Enhedshåndteringen siger at der ikke er instal. driver. Er der nogen der har
en "ren" driverfil (uden instal. program) eller et forslag til at få det til
at virke??

--
MVH Per, Odense
Majflue:

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 26-06-05 18:35

"Per, Odense" <ingen@mailbox.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Enhedshåndteringen siger at der ikke er instal. driver. Er der nogen der
> har en "ren" driverfil (uden instal. program) eller et forslag til at få

Prøv at downloade denne fil fra Siemens danske side
MPMSetup3[1].04.40.48.4_da-DK.zip

Programmet skulle kunne brugers til USB, jeg bruger det selv til Infrarød.

MVH
Hans Otto

Fra : Per, Odense

Dato : 26-06-05 19:38

I meddelelse: 42bee73e$0$18646$14726298@news.sunsite.dk
skrev Hans Otto Nielsen bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
> MPMSetup3[1].04.40.48.4_da-DK.zip
>
> Programmet skulle kunne brugers til USB, jeg bruger det selv til

Hej
Jeg har kørt programmet ind.
Problemet er at det siger der ikke er tilsluttet nogen telefon. På Siemens
side står der at det kræver en driver at køre over USB-kabel og der er en
fil som skulle installere sådan en, men det hjælper bare ikke selv om den
melder at driveren er instaleret

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 26-06-05 21:05

> [...]
> fil som skulle installere sådan en, men det hjælper bare ikke selv om den

Ok, jeg håber du får det til at virke, men jeg har ikke andre forslag
da det virk her med infrarød..

MVH
Hans Otto

Fra : Per, Odense

Dato : 27-06-05 23:20

I meddelelse: 42bec36a$0$82708$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
skrev Per, Odense bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
> Enhedshåndteringen siger at der ikke er instal. driver. Er der nogen
> der har en "ren" driverfil (uden instal. program) eller et forslag

Så fik jeg løst problemet. Et andet kabel, DCA 510, en ny driver og manuel
indstilling af portvalg (det var krydset af til at finde porten automatisk)
i Siemens program MPM, (til COM3-USB).

Ikke ligefrem P&P. Desuden kører det da uhyggeligt langsomt at flytte filer
til/fra telefonen