Toto
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 15:17

Jeg har erhvervet mig et par billetter til koncerten med Toto d. 22.
juli, og jeg glæder mig vildt meget.

Er der nogen der har været til koncert med dem for nylig, som kan
fortælle hvad man kan forvente?
Spiller de "de nye", som de ikke havde så stor succes med, eller
holder de sig til de gamle klassikere?
Jeg kunne faktisk godt ønske mig de ville spille lidt af Steve
Lukathers solomateriale. "Hero with a 1000 eyes" er bare af en anden
verden.

/Alex

Fra : Steen

Dato : 26-06-05 22:20

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> [...]
> Jeg kunne faktisk godt ønske mig de ville spille lidt af Steve
> Lukathers solomateriale. "Hero with a 1000 eyes" er bare af en anden

Hvis du er heldig, kommer der noget fra det kommende album. I efteråret
spillede de en god blanding af alle deres sange.

Ved du hvor nemt det er at finde med bus og komme hjem igen med bus, eller
ligger det tæt på byen?

Jeg vil gerne se dem i Silkeborg, men jeg vil gerne hjem igen lige efter
koncerten.

Jeg har Luke albumet har han lavet andre lignene eller er de mere jazzede?

Hilsen

Steen

Fra : carlo65

Dato : 26-06-05 23:39

"Steen" skrev d. 26-06-05 22:20 dette indlæg :

> [...]
efter
> koncerten.
>
> Jeg har Luke albumet har han lavet andre lignene eller er de mere

HEJ... har været til koncerterne de seneste år - med undtagelse af
koncerten i Ringsted ( DESVÆRRE!!! - har ellers kun hørt GODT om den!)

TOTO spiller altid de "gamle" klasikkere som altid rykker for vildt!!-
har ofte spillet dem til privatfester, hvor rigtigt mange er hoppet op
af stolene og danset og sunget med på dem!!- det er lidt vildt da mine
venner og jeg kun er 15-16 år!!!

Hvis du- Alex- endnu ikke har været til koncert med dem, ska du fandme
glæde dig!!
du kan (forhåbenligt) forvente:

- 2-3 timers koncert!
- nye medleys
- nye versioner af "gamle" numre
- solo-"spots"
- KANON fed stemning blandt publikum
- og et 2talt veloplagt band!!

Desværre tror jeg ikke du ska regne med solomateriale! DESVÆRRE!!!

Jeg ved at Lukather kommer til Hamborg en gang i juli!
Og Ja--- "CANDYMAN" er fra en anden verden!!! man det album styrer!!!

-"Hero with a 1000 eyes"
-"Freedom"
-"Never Walk Alone"
-"Borrowed Time"

ARGH!!-- det genialt!

til Steen:

Lukather har lavet et par albums udover "LUKE"

"Lukather" - er også ROCK!- mere end "LUKE"
"No substitutions" er mere "jazzet" og indspillet live med Larry Carlton

Håber i kan bruge mit syn på TOTO, Lukather og resten af det rigtige
"WESTCOAST".

Tjek evt. toto99.com for oplysniger om bandet! (officiel hjemmeside)
og bludesert.dk for oplysninger om ALT "WESTCOAST"- ( der er vist et
interview med Luke!)

Go' Musik Længe Leve!

Hilsen Frederik ( TOTO freak #1 )

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 00:21

On Sun, 26 Jun 2005 22:39:14 GMT, "carlo65" <carlo65.news@kandu.dk>
wrote:

>Hvis du- Alex- endnu ikke har været til koncert med dem, ska du fandme
> [...]

Tak for en medlevende beskrivelse.
Nu glæder jeg mig ekstra vildt :)

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 10:33

wrote:

>Hvis du- Alex- endnu ikke har været til koncert med dem, ska du fandme
> [...]

Wheeeeee..... Du fik totalt ret

Sjældent har jeg været til en koncert med et så veloplagt band, og
veloplagt publikum. 2 timer med armene i vejret skrålende med på
Rosanna, Hold the Line...... Damn, mine fingre sover og min stemme
er væk.
De kan bare deres håndværk de gutter, uden at det nogensinde blev
håndværks-agtigt. De holdt publikum i deres hule hånd gennem hele
koncerten, og leverede en medlevende pragtpræstation jeg sent vil
glemme.

Toto styrer

/Alex

Fra : Hej News

Dato : 24-07-05 13:07

> Wheeeeee..... Du fik totalt ret

Var David Paich med?

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 14:10

On Sun, 24 Jul 2005 14:06:57 +0200, "Hej News" <hej@news.invalid>
wrote:

>Var David Paich med?

Nej. Han havde sygdom i den nærmeste familie, og var ikke med på tour.

Så vi måtte "nøjes" med Greg Phillinganes, og det var ikke så ringe
endda

/Alex

Fra : Hej News

Dato : 24-07-05 23:41

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message

> Nej. Han havde sygdom i den nærmeste familie, og var ikke med på tour.
>
> Så vi måtte "nøjes" med Greg Phillinganes, og det var ikke så ringe
> endda

Ja sådan var det også da jeg så dem i Ringsted sidste år.
Fantastisk koncert. Bobby sang knald godt og de andre spillede og sang
fantastisk. Det lyder til at du har haft en lige så god oplevelse. :)

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-05 09:54

"Hej News" <hej@news.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja sådan var det også da jeg så dem i Ringsted sidste år.
> Fantastisk koncert. Bobby sang knald godt og de andre spillede og sang
> fantastisk. Det lyder til at du har haft en lige så god oplevelse. :)

Om jeg havde

"Bobby Kimball definitely was here" som Steve Lukather sagde da han
præsenterede bandmedlemmerne til sidst.

/Alex

Fra : Steen

Dato : 26-07-05 20:52

> [...]

> Om jeg havde
>
> "Bobby Kimball definitely was here" som Steve Lukather sagde da han

ja, rigtig god koncert.

Er det mig der har misforstået meningen med djævletegnet med lillefinger og
pegefinger eller er det dem der lavede det?

Jeg synes ikke Toto hører til de grupper hvor hvor det tegn hører til, men
det kan jo være det har skiftet betydning.

Hilsen

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 00:20

On Sun, 26 Jun 2005 23:20:17 +0200, Steen <steengod@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ligger det tæt på byen?
>
>Jeg vil gerne se dem i Silkeborg, men jeg vil gerne hjem igen lige efter

Hvor er "Hjem"?
Kan være jeg kunne have en ekstra passager med. (Solbjerg/Århus)

/Alex

Fra : Steen

Dato : 27-06-05 17:00

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> Hvor er "Hjem"?
> Kan være jeg kunne have en ekstra passager med. (Solbjerg/Århus)
>
> /Alex

Jeg bor i Ringsted, så det er mest om jeg kan nå toget, men hvis du vil tage
mig med til Århus Hovedbanen, vil jeg meget gerne med, evt. bare til
Silkeborg station. Det kommer lidt and på hvornår koncerten er færdig.

Du må gerne skrive til min email.

Hilsen

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 21:11

, evt. bare til
> Silkeborg station. Det kommer lidt and på hvornår koncerten er færdig.

Så vidt jeg ved spiller De i indelukket.

Det ligger godt 500 meter fra banegården. Bare til info

Mvh
Jan Rysz

Fra : Muddley

Dato : 28-06-05 17:51

> [...]
> Jeg kunne faktisk godt ønske mig de ville spille lidt af Steve
> Lukathers solomateriale. "Hero with a 1000 eyes" er bare af en anden

Dette har såmænd ikke så meget med koncerten at gøre, men jeg var idag i cd
forretningen GUF.
De har Toto's 25 anniversary cd fra Amsterdam til salg for 29,-
Bare for info.