Tyrkiet og flybillet
Fra : Ukendt

Dato : 25-06-05 13:14

Hej NG.

Jeg skal en tur til Alanya med min kæreste og vores datter på 2 år til
august. Vi skal bo i en lejlighed vi har lånt, så vi skal faktisk bare bruge
en flybillet.

Men hvordan finder jeg den billigste flybillet? Når jeg søger på travelstart
og andre søgesider ligger priserne på ml. 12 og 20.000,- Det kan jo ikke
være rigtigt det skal koste så meget.
Så er der selvfølgelig charterselskaberne m. flight only billetter. Her er
det billigste vi har fundet ca. 7.000,- til Antalya. Er det simpelthen det
det koster? Ellers andre gode foreslag? (Vi skal rejse i uge 32 og 33)

Mvh. Lars

Fra : www.liggestolen.dk

Dato : 25-06-05 15:46

Lars Lienhøft Larsen skrev:

> [...]
>det billigste vi har fundet ca. 7.000,- til Antalya. Er det simpelthen det
>det koster? Ellers andre gode foreslag? (Vi skal rejse i uge 32 og 33)

Hej

Nu ved jeg ikke hvor i landet i kommer fra, men prøv evt. Air-Berlin,
der bl.a. flyver fra Hamborg. De har ofte billige billetter til Antalya.

--

JRH
www.liggestolen.dk <http://www.liggestolen.dk>

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-05 16:53

liggestolen.dk> wrote in message

> Nu ved jeg ikke hvor i landet i kommer fra, men prøv evt. Air-Berlin,
> der bl.a. flyver fra Hamborg. De har ofte billige billetter til Antalya.

Ups, København...

Lars

Fra : Peter Kjær

Dato : 26-06-05 07:30

> Men hvordan finder jeg den billigste flybillet? Når jeg søger på
> travelstart
> og andre søgesider ligger priserne på ml. 12 og 20.000,- Det kan jo ikke
> være rigtigt det skal koste så meget.

Hej Lars,

Nu er det jo ikke den billigeste periode du har valgt, men aligevel.....jeg
købte selv flybiletter gennem MyTravel til 2800 stykket i juli som jo ikke
er billigere alternativt kan du prøve at se på priserne hvis du flyver via
Istanbul, men det kan være svært at få biletter til den sidste tur
(Istanbul-Antalya) i denne periode.

--
/Peter
www.dacor.dk - Dykning i Danmark

Fra : ......Ps

Dato : 26-06-05 09:44

Vær opmærksom på. at Alanya ligger langt fra Antalya og dermed lufthavnen.
Mange tager fejl af de to navne og tror, det er det samme.
Der er en længere køretur i mellem, vistnok 2-3 timer, så vidt jeg har hørt.
Og så kender jeg ikke vejenes standard på strækningen.
P.s.

Fra : Peter Kjær

Dato : 27-06-05 15:44

> Vær opmærksom på. at Alanya ligger langt fra Antalya og dermed lufthavnen.

Alanya har ikke nogen lufthavn, den nærmeste er Antalya

> Der er en længere køretur i mellem, vistnok 2-3 timer, så vidt jeg har
> hørt. Og så kender jeg ikke vejenes standard på strækningen.

Det tager ca. 2 timer at køre turen. Vejen er meget fin på hele
turen(hovedvej).

Fra : Ghita Jallow

Dato : 26-06-05 10:32

"Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen$mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det billigste vi har fundet ca. 7.000,- til Antalya. Er det simpelthen det
> det koster? Ellers andre gode foreslag? (Vi skal rejse i uge 32 og 33)

prøv www.kronerejser.dk
Eller ring til tyrkieteksperten. De billigste billetter står nemlig ikke på
deres hjemmeside.
Ghita

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 21:20

Tak for alle jeres råd.

Det blev suntours til 2200,- pr. pers. retur....

Lars