Kroatien - Inventarliste
Fra : Leif Poulsen

Dato : 25-06-05 11:02

Vi er 2 familier der skal til Kroatien ( Pula) for første gang.

Vi har indhentet en del matriale om Kroatien og af dette fremgår det at man
skal lave en inventarliste inden man køere ind i landet.

Er der nogen der har erfaringer med dette ?

I bekræftende fald, hvor detaljeret skal den være ? Er det bare de "store"
ting, så som køleskab, fortelt osv. eller skal man også skrive at vi har
f.eks 4 tandbørster med

Hilsen

Leif

Fra : Jørgen L.

Dato : 25-06-05 15:22

> Vi er 2 familier der skal til Kroatien ( Pula) for første gang.
>
> Vi har indhentet en del matriale om Kroatien og af dette fremgår det at
> man skal lave en inventarliste inden man køere ind i landet.

Jeg har aldrig haft en sådan med, og har heller aldrig skulle vise.

Hilsen Jørgen

Fra : Søren

Dato : 27-06-05 08:32

> Vi har indhentet en del matriale om Kroatien og af dette fremgår det at
> man skal lave en inventarliste inden man køere ind i landet.

Det matriale må vist være fra før Krigen !

Fra : Jacob Madsen

Dato : 01-07-05 09:07

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse

> Det matriale må vist være fra før Krigen !

Næ, det tror jeg ikke. Samme regler gælder i Polen. Vi har lavet en liste
over alt - men kun på dansk. Bliver vi stoppet af en polsk tolder med
Kalashnikoff, så har jeg tænkt mig at gennemgå listen med ham. Men jeg
nægter at tro at det er nødvendigt. Hvad pokker skulle man dog bruge det
til.

Jacob