R.E.M koncert anmeldelser - lørdag 25.juni
Fra : C. Stensgaard

Dato : 24-06-05 13:35

Glæder mig til at opleve dette band live. Så dem for mange år siden.

Nå men skriv efter morgendagens koncert hvad du synes !

--
Venlig hilsen

Claus Stensgaard

// der er en bindestreg for meget i adressen !

Fra : BS

Dato : 24-06-05 14:44

> Glæder mig til at opleve dette band live. Så dem for mange år siden.
>
> Nå men skriv efter morgendagens koncert hvad du synes !
>
> --

Det kan man da ikke for der tager man jo afsted til Roskilde....hehe

Så dem sidst på Roskilde i 99 - fed koncert og jeg glæder mig derfor meget
til imorgen....!

Og så er det jo kun 200m fra hvor jeg bor så det var dejligt nemt denne gang
!!

Fra : C. Stensgaard

Dato : 26-06-05 10:05

Intet mindre end fantastisk..... Stipe & c/o var i topform og leverede et
potpourri af deres mest kendte samt fra deres nyeste.

Eneste minus var Horsens Ny Teaters logistisk.... 2 ølboder til over 20.000
mennesker i 25 graders varme..Christ ! Det tog over 1 time at købe øl.

Fra : Jesper

Dato : 26-06-05 16:17

> [...]
20.000
> mennesker i 25 graders varme..Christ ! Det tog over 1 time at købe øl.

Enig, hvad fanden skete der med ølsalget !!? 1 time kunne jeg ikke engang
gøre det på :/

Jesper

Fra : Giraf

Dato : 26-06-05 16:25

Jesper wrote:
> "C. Stensgaard" <mik-mak@bluelemon.dk> skrev i en meddelelse

> 20.000

> Enig, hvad fanden skete der med ølsalget !!? 1 time kunne jeg ikke engang
> gøre det på :/

Haha, langt ude, satme dårligt arrangeret, de må virkelig have tabt
_mange_ penge på det.

Derimod kan jeg kun give roskilde festival ros for at have forbedret kø
tiden. Det tog ca. 10 min. kontra de 5 timer jeg stod og følte mig dum
sidste år.

Fra : Giraf

Dato : 26-06-05 16:26

Giraf wrote:

> [...]
>
> Derimod kan jeg kun give roskilde festival ros for at have forbedret kø
> tiden. Det tog ca. 10 min. kontra de 5 timer jeg stod og følte mig dum

Til at få armbånd altså, ikke øl :P