Alternativ til mcrypt...?
Fra : dk_sz

Dato : 23-06-05 23:13

Jeg skal bruge tovejs kryptering (gerne noget ret stærkt)
men viborgnet har ikke mcrypt installeret... suk...

Jeg skal bruge det til opbevare password (men ikke dekryptere
dem! Jeg bruger jeg SHA1 + Salt hash for password verificering).
Anyways, min tanke er jeg beholder private key for mig selv.
Hvis jeg så en dag om 5 år får lyst til at rehash alle paswords
med noget bedre... Så kan jeg lige hurtigt køre et script af.
(og brugerne bliver derved ikke besværet af nye passwords.)

Jeg googler lige nu (har gjort en lille time) ... Men ikke fundet noget...?

mvh
Thomas

Fra : dk_sz

Dato : 24-06-05 17:17

> Jeg googler lige nu (har gjort en lille time) ... Men ikke fundet
> noget...?

pear har blowfish og rsa

mvh
Thomas