Barnefader
Fra : Birthe Jensen

Dato : 23-06-05 20:53

Er det helt umuligt at finde frem til et barns fader, når der i kirkebogen
fra 1886 står: Ingen barnefader udlagt.
Mvh
Birthe J.

Fra : Bodil Madsen

Dato : 23-06-05 22:41

Prøv evt. at se om der skulle stå noget ved barnets konfirmation.
Med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Ellen Rasmussen

Dato : 24-06-05 17:51

"Bodil Madsen" <bodil@fjernmig.nyraad.net> skrev i en meddelelse
> Prøv evt. at se om der skulle stå noget ved barnets konfirmation.
> Med venlig hilsen
> Bodil Madsen
> "Birthe Jensen" <bije@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Jeg fik også en gang det råd, at jeg kunne prøve at finde ud af, om der
fandtes jordemoderprotokoller fra det pågældende område for det aktuelle år.
Protokollerne findes som regel ikke på lokalarkiverne; men på landsarkivet.
m.v.h. Ellen Rasmussen
ved direkte mail - fjern det ene fjern

Fra : dannebrog

Dato : 01-07-05 16:40

Du kan søge efter en faderskabssag på landsarkivet eller på Københavns
Stadsarkiv.

M.v.h.

Ulrich

--
Slægtsforskning på internet
er netop udkommet, se mere på www.libris.dk

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : K. Haaning Andersen

Dato : 04-07-05 10:27

Der kan også stå noget i præstens eksemplar af kirkebøgerne.
Ligeledes kan der findes noget i amternes korrespondance. I Viborg findes
der et register til faderskabssager. Her jeg fundet en far, der ikke var i
kirkebøgerne.

--
Venlig hilsen

Knud Haaning Andersen

"dannebrog" <dannebrog@dk-yeoman.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan søge efter en faderskabssag på landsarkivet eller på Københavns
> [...]

Min indbakke er beskyttet af WebGlobe SPAMfighter
31 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.webglobe.dk/spam i dag!