Kraftwerk - Minimum Maximum
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-06-05 10:31

Jeg synes ikke der er nogle der har nævnt den nye Kraftwerk live CD,
Minimum Maximum. Er der nogle der har hørt den endnu?

Jeg bestilte den ihvertfald hjem. Jeg kan næsten ikke vente :)

PS:
http://www.astralwerks.com/kraftwerk/default.html

--
http://www.audioscrobbler.com/user/front243/
Now playing:

Fra : Frede Hansen

Dato : 23-06-05 12:44

Thomas Jespersen <front243@jubiimail.dk> wrote in

> [...]
> Minimum Maximum. Er der nogle der har hørt den endnu?
>
> Jeg bestilte den ihvertfald hjem. Jeg kan næsten ikke vente :)

Måske er den ikke så omtalt på Usenet da mange allerede har et live
dobbelt album kaldet: Kraftwerk - Live at The Circus 2004
Har den selv og det er også et rigtig godt album, tracklist er næsten
identisk med den du har bestilt, bare synd at Minimum Maximum
er lidt af en blandet landhandel fra flere steder i verden.
Live at The Circus ser således ud:

1..Intro
2..The Man Machine
3..Expo 2000
4..Tour de France, Etape 1-2-3
5..Vitamin
6..Tour de France
7..Autobahn
8..Neon Lights
9..The Model
10.Radioactivity
11.Trans Europe Express
12.Numbers
13.Computer World (Its More Fun To Compute)
14.Pocket Calculator
15.The Robots
16.Aerodynamic
17.Electro Kardiogramm
18.Musique Non Stop

Kan forresten ikke købes i nogen butikker

--
Frede Hansen
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Fra : Poul Erik

Dato : 01-07-05 11:40

On Thu, 23 Jun 2005 06:44:03 -0500, Frede Hansen <nothing@valid.com>
wrote:

> [...]
>identisk med den du har bestilt, bare synd at Minimum Maximum
>er lidt af en blandet landhandel fra flere steder i verden.

Så "Minimum Maximum" i Fona i Randers Storcenter i går.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 23-06-05 14:49

Jeg har set den tyske udgave, hvor Abzug er med (hvilket ikke er tilfældet
på den engelske, derkan fås i DK) på cdwow. £ 12 og det er inkl.
forsendelse, så den havde jeg egentlig tænkt mig at bestille. Jeg så dem i
KB hallen sidste vinter - genialt show

Der er så bare lige det, at jeg i Gaffa's anmeldelse kunne forstå, at
koncerten også komemr på DVD, men den har jeg ikke kunnet finde nogen som
helst steder. Det er der måske nogen der kan hjælpe med?

http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=29388/artist_focus=22218

Rune

Fra : Pipeline

Dato : 23-06-05 23:36

"Niels Rune Brandt" <nielsrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der er så bare lige det, at jeg i Gaffa's anmeldelse kunne forstå, at
> koncerten også komemr på DVD, men den har jeg ikke kunnet finde nogen som
> helst steder. Det er der måske nogen der kan hjælpe med?

Den er ikke udkommet endnu. Men den er nævnt på Kraftwerks hjemmeside, og
jeg har set et par klip fra den. Så den kommer på et eller andet tidspunkt.
MVH
Pipeline

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 24-06-05 14:29

"Pipeline" <000000ng3@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> Den er ikke udkommet endnu. Men den er nævnt på Kraftwerks hjemmeside, og
> jeg har set et par klip fra den. Så den kommer på et eller andet
> [...]

Super! Jeg kunne nemlig ikke finde den noget sted, ej heller en
release-dato, men når vi to bare er enige om at den kommer, så har de bare
at udgive den

Rune

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-07-05 16:07

Så lige denne på en mailingliste jeg er på:

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kraftwerk DVD will be released in September...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

EMI Records from Germany announced the release of upcoming
Kraftwerk Live DVD to 26/09/2005.

The DVD will bring recordings from 2004 Tour, with concert
images and audio from Europe (Poland, Slovenia, Latvia,
Estonia, Russia, France, Germany and England), USA (San
Francisco) and Japan (Tokyo).

The audio are the same from MINIMUM-MAXIMUM Double CD,
plus edited videos from Kraftwerk stage in several angles,
audience, Ralf, Florian, Fritz and Henning playing live and
used videos in background wide-screen.
--
http://www.audioscrobbler.com/user/front243/
http://voffka.com/archives/Novotel.jpg