Athen
Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 23-06-05 05:44

Hej NG.
Vi er fire pensionerede øhoppere (uden sønderlig erfaring), der skal bruge
en overnatning i Athen den 21. september 05 for lige at snuse til Akropolis
m.m., inden vi tager en båd fra Piræus til Kos, for den 23. september at
indlogere os i en lejlighed på Kalymnos. Findes der nogen her med erfaring
og en god ide.
Venlig hilsen Jørgen Knudsen

---

Fra : Jens Christiansen

Dato : 23-06-05 06:22

"Jørgen Knudsen" <e-jbjergholt@mail.dk> wrote in message
> Hej NG.
> Vi er fire pensionerede øhoppere (uden sønderlig erfaring), der skal bruge
> en overnatning i Athen den 21. september 05 for lige at snuse til
> Akropolis

Hejsa!
Vi boede i april på Hotel Alma ved Omonia pladsen, vi gav 98 euro for 2
nætter incls. morgenmad. Du er velkommen til at kontakte mig for flere
oplysninger.
God tur
Jens.

Fra : Erik Larsen

Dato : 23-06-05 15:16

Hej Jørgen. Prøv evt. at kigge på
www.mythos-travel
som ofte kan være en stor hjælp.
Go' ferie
Erik

--
Erik
erecthion@mail.tele.dk

Fra : JytteJ

Dato : 23-06-05 22:16

"Jørgen Knudsen" <e-jbjergholt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Akropolis m.m., inden vi tager en båd fra Piræus til Kos, for den 23.
> september at indlogere os i en lejlighed på Kalymnos. Findes der nogen her

Det er godt nok en del år siden, men hvis man vil undgå en forfærdelig
trafiklarm, så prøv at finde et hotel på en sidegade på Plaka. Jo højere op
jo færre biler.
I vore dage må nettet kunne bruges. Jeg brugte lonely planet dengang.

VH.
JytteJ