Anbefaling : Plastikman
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-06-05 17:49

Det er ikke et helt nyt band jeg anbefaler, men jeg besøgte DJ Richie
Hawtins Plastikman-projekt hjemmeside ved et tilfælde:

www.plastikman.com

Og jeg fandt ud af at man faktisk kan lytte til alle numre fra alle
hans plader. Og ikke kun uddrag men det er hele numre der ligger der!

Så hvis man er interesseret i noget meget minimal techno, så er her en
mulighed, men udnyt nu ikke hans hjemmeside, men støt ham ved at købe
nogle af hans plader :)

--
Now playing:

http://www.audioscrobbler.com/user/front243/

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-06-05 18:58

On Wed, 22 Jun 2005 18:48:48 +0200, Thomas Jespersen
<front243@jubiimail.dk> wrote:

>www.plastikman.com

Og til dem der ikke har Flash lykkedes det mig at finde en folder:
http://www.plastikman.com/recycled/m/

--
Now playing:
Plastikman - Elektrostatik

Fra : Holst

Dato : 23-06-05 10:13

Thomas Jespersen wrote:

> [...]
>
> Og jeg fandt ud af at man faktisk kan lytte til alle numre fra alle
> hans plader. Og ikke kun uddrag men det er hele numre der ligger der!

Ja, Plastikman er fedt. Jeg har hans Artifakts, hvis jeg ellers husker
ret. Men den er jo gammel. Tror jeg vil se at få den støvet af. Det er
længe siden jeg har hørt den. Men det kan klart anbefales, hvis man kan
lide minimal techno eller har lyst til at prøve at lytte til sådant.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-06-05 10:21

On Thu, 23 Jun 2005 11:12:47 +0200, Holst <newsjun05@shelter.dk>
wrote:

>Ja, Plastikman er fedt. Jeg har hans Artifakts, hvis jeg ellers husker

Jeg har også Artifakts, og efter jeg besøgte hans hjemmeside og
lyttede fik jeg også lige bestilt Closer :)

--
http://www.audioscrobbler.com/user/front243/
Now playing:
Theorem - Terrabella

Fra : Holst

Dato : 23-06-05 14:43

Thomas Jespersen wrote:

> Jeg har også Artifakts, og efter jeg besøgte hans hjemmeside og
> lyttede fik jeg også lige bestilt Closer :)

Det kunne være, at man skulle lytte til nogen af dem. Det er ikke en
genre jeg kender så meget til. Har et par album med Autechre, men det er
så vel også nærmest det.