Kødskema ...
Fra : Lantino

Dato : 22-06-05 17:16

Hej NG,

Da jeg har et stort problem med hvad de forskellige kødstykker hedder på
dyrene, ved jeg at man kan få nogle skema/tegninger hvor det er angivet ...

Er der nogle som kender et sted på nettet, hvor man kan finde disse
tegninger, ex. på en ko, en gris og en fisk ...

Håber der er nogle som kan hjælpe ...

/Lantino ...

Fra : jenny og søren

Dato : 22-06-05 20:06

HEJ LANTINO

du kan bruge denne her http://www.meatboard.dk/view.asp?ID=577 det er dog
kun på kalv og ko

mvh

Søren Brix

Fra : Lantino

Dato : 22-06-05 21:25

Hey Hey ... Lige hvad jeg havde brug for ...
En stor tak til "Jenny og Søren" ...

/Lantino