AP montering af bedre antenne
Fra : Ratata

Dato : 22-06-05 10:57

Hej gruppe.

er det på nogen måde muligt at montere bedre antenner på en Belkin 802.11g
Wireless Ethernet Adapter F5D7330?

Har et godt forhold med min lodekolpe men jeg ville gerne lige høre om der
er nogen der har erfaringer eller forslag først?

Mvh.
Anders Rademacher

PS. Har spurgt i traadloest gruppen også men da det er lidt hardware
relateret tillader jeg mig at spørge her også.

Fra : Anders Lund

Dato : 22-06-05 11:16

Ratata wrote:
> PS. Har spurgt i traadloest gruppen også men da det er lidt hardware
> relateret tillader jeg mig at spørge her også.

Bare til en anden gang, skulle du nok start med kun at skrive til den
trådløse gruppe. Det er i hvert fald min mening, da mange grupper har
noget afgøre med hardware, men ikke nødvendigvis har hjemmei
d.e.hardware. :)
Og når du spørger i flere grupper, kan du medfordel læse denne:
http://usenet.dk/netikette/crosspost.html

Med det sagt, har jeg ikke nogen erfaring med Belkin AP.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ratata

Dato : 22-06-05 11:35

> noget afgøre med hardware, men ikke nødvendigvis har hjemmei
> d.e.hardware. :)

Ja ok. det var også derfor jeg ventede. Men tængte at når det kom til en
lodekolpe i indmaden af min AP var denne gruppe måske ikke helt forkert.

> Og når du spørger i flere grupper, kan du medfordel læse denne:
> http://usenet.dk/netikette/crosspost.html

Ved det godt men jeg regnede ikke med det blev nødvendigt at spørge i andre
grupper end traadloest

> Med det sagt, har jeg ikke nogen erfaring med Belkin AP.

Øv... men ellers tak.