Hittemis
Fra : Lotte Sylvan

Dato : 22-06-05 08:33

Hej gruppe
Så skete det igen, igen
Jeg står med en lille hittemis - brun/sort stribet med hvis mave og poter.
Hun er ca. 1 år gammel, sød og kælen. Men jeg kan altså ikke beholde hende,
hun går i øjeblikket ude på mit badeværelse, da jeg helst ikke vil have uro
i min egen flok, så derfor håber jeg, at hun hurtigt kan finde et nyt hjem.
Hun har fået orme- og loppekur, og har allerede taget lidt på. Billeder kan
mailes til evt. interesserede. Hun befinder sig ved Slagelse.
Håber snart at høre fra nogen...
Lotte

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-06-05 13:34

"Lotte Sylvan" <lotte.sylvan@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
kan
> mailes til evt. interesserede. Hun befinder sig ved Slagelse.

Hej Lotte.

Godt at høre at du tager dig lidt af mislingen - hatten af for det.
Du kan evt. tage et billede af hende og sætte hende på www.vildkat.dk -
alletiders katteformidlingsside, så burde du kunne få et hjem til hende.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Lotte Sylvan

Dato : 22-06-05 14:07

Bortset fra, at katte for at komme på vildkat skal være neutraliserede, og
det har jeg altså ikke råd til.

Lotte

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-06-05 16:47

"Lotte Sylvan" <lotte.sylvan@mail.tele.dk> wrote in message
> Bortset fra, at katte for at komme på vildkat skal være neutraliserede, og
> det har jeg altså ikke råd til.
>
> Lotte

Hej Lotte.

Hmm, jeg mener at du kan få hjælp til neutralisering og vaccination, når nu
katten skal videre til andre...men hvordan og hvorledes det kan lade sig
gøre, det er der nok andre her i gruppen der kan hjælpe med til at besvare,
da folk herinde generelt ved en masse om sådan noget.
Anyone?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-06-05 17:35

Aragorn skrev
<Hmm, jeg mener at du kan få hjælp til neutralisering og vaccination, når nu
katten skal videre til andre >

Ja, det er delvist rigtigt "desværre" har Kattens Værn
strammet reglerne meget, så nu er det kun vildkatte man
kan få neutraliserede til genudsætningspris (500kr) tilgengæld har man jo
muligheden for at lade katten komme ind over et internat, hvor det så bliver
gjort, inden den bliver videreformidlet.

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

Mahatma Ghandi

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-06-05 17:38

Lotte Sylvan wrote:
> Bortset fra, at katte for at komme på vildkat skal være
> neutraliserede, og det har jeg altså ikke råd til.

jeg er sikker på at hvis du skriver til Dorthe om dit dilemma, så kan det
være hun kan gøre en undtagelse... hun har tidligere hjulpet med
hittekatte.....

det kan da ihvertfald ikke skade at prøve....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på