Gode Danske forhandlere af elektr. musik
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-06-05 02:09

Min favoritforhandler af elektronisk musik eksisterer desværre ikke
mere og jeg søger et alternativ. Er der nogle der kender nogle gode
forhandlere af elektronisk musik der også gør lidt i import osv. og
gerne nogle der har et website jeg kan bestille fra?

Evt. hvor jeg kan bestille via telefon hvis ikke de har website.

Åh ja, jeg glemte at sige de helst skal være danske, jeg har ikke
noget Visa kort og de er for bøvlet og dyrt at udstede en check i
udenlandsk valuta.

--
Now playing:
grandma - strawberry rhubarb oppai

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 08:47

Thomas Jespersen wrote:
> [...]
>
> Åh ja, jeg glemte at sige de helst skal være danske, jeg har ikke
> noget Visa kort og de er for bøvlet og dyrt at udstede en check i

Mangler du også Dezigner Soundz ?

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : BS

Dato : 22-06-05 09:04

> Mangler du også Dezigner Soundz ?
>
> --

Dont we all ;)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-06-05 12:36

On Wed, 22 Jun 2005 09:46:38 +0200, "Claus Albæk (Kbh.)"
<claude@eugina.dk> wrote:

>Mangler du også Dezigner Soundz ?

Ja!

Det var den jeg mente. Fedt personale, fedt musik. Den forretning
manglede ikke noget, men måtte desværre lukke alligevel!

--
Now playing:

http://www.audioscrobbler.com/user/front243/

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 21:28

Thomas Jespersen wrote:

> Ja!
>
> Det var den jeg mente. Fedt personale, fedt musik. Den forretning
> manglede ikke noget, men måtte desværre lukke alligevel!

Jeg tror René indså at tiden var inde.... sad but true.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : BS

Dato : 22-06-05 08:47

"Thomas Jespersen" <front243@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Åh ja, jeg glemte at sige de helst skal være danske, jeg har ikke
> noget Visa kort og de er for bøvlet og dyrt at udstede en check i

Søger det samme.... Nu da LOUD lukker !

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-06-05 13:08

On Wed, 22 Jun 2005 09:47:09 +0200, "BS"
<saftkongen@REMOVE_THIShotmail.com> wrote:

>Søger det samme.... Nu da LOUD lukker !

Ja det lykkedes mig ogå at opspore LOUD for kun at finde ud af 10
minutter senere at de også lukker (via gaffa.dk)

Fra : -V-

Dato : 22-06-05 13:13

Thomas Jespersen wrote:

> Ja det lykkedes mig ogå at opspore LOUD for kun at finde ud af 10
> minutter senere at de også lukker (via gaffa.dk)

Wudd!?

Hvorfor?!

-V-

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-06-05 13:33

On Wed, 22 Jun 2005 14:12:34 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Wudd!?
>
>Hvorfor?!

Det meldte historien ikke noget om:

"Den københavnske pladebutik Loud har ligget i Hyskenstræde i 12 år,
men lukker beklageligvis 27. august. Derfor holder butikken
ophørsudsalg på sidste åbningsdag, hvor der vil blive solgt ud af både
musik og inventar.

I en pressemeddelelse siger ejerne tak for "de utallige gode
oplevelser og den tro støtte, I har givet os gennem årene" og
fortæller, at lokalet nu er blevet købt, og vil blive omdannet til en
bar." (kilde: gaffa.dk)

Fra : BS

Dato : 22-06-05 18:06

> [...]
>
> Åh ja, jeg glemte at sige de helst skal være danske, jeg har ikke
> noget Visa kort og de er for bøvlet og dyrt at udstede en check i

Hvilket format køber du i - vinyl ???

http://www.moby-disc.dk/
http://www.soundstation.dk/
http://www.vibrashop.com/default.slrp?VibraSelection=3

Men skaf dig et Visa så er alle døre åbne !!!

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-06-05 18:14

On Wed, 22 Jun 2005 19:06:12 +0200, "BS"
<saftkongen@REMOVE_THIShotmail.com> wrote:

>Hvilket format køber du i - vinyl ???

<snip links!>

Tak! Det ser interessant ud! Ja, jeg køber både vinyl og cd.

>Men skaf dig et Visa så er alle døre åbne !!!

Måske, jeg er bange for hvordan det går min økonomi hvis jeg anskaffer
et :)

Fra : BS

Dato : 22-06-05 21:57

> Måske, jeg er bange for hvordan det går min økonomi hvis jeg anskaffer
> et :)
>
> --

Det kan jeg godt svare på - stærkt ned af bakke !!!

Vinyl og musik er en dyr hobby ;)