? ang. mobiler og Symbian
Fra : Robert

Dato : 21-06-05 20:46

Hvad er den største forskel på Nokia 6680, 6681 og den nye (tror jeg nok)
3230. Er 6680 kun til G3 nettet?.
Jeg vil gerne prøve en telefon med Symbian, men vil selvfølgelig gerne ha'
en telefon med sidste version af OS, hvilken skal jeg vælge for at være godt
"kørende"?

Robert - som er meget ny indenfor Symbian

Fra : Peter

Dato : 21-06-05 22:10

"Robert" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
godt
> "kørende"?
>
> Robert - som er meget ny indenfor Symbian

Frit fra hukommelsen .... ja, 6680 er til 3 nettet, men ellers er 6681 magen
til. De ligner alle tre hinanden, men 3230 er med radio, hvilket fik mig til
at vælge den. Ellers prøv at lave en sammenligning på Nokia's hjemmeside og
sammenlign dem

Peter

Fra : Jesper

Dato : 25-06-05 10:15

On Tue, 21 Jun 2005 23:10:15 +0200, Peter wrote:

> "Robert" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> godt

> Frit fra hukommelsen .... ja, 6680 er til 3 nettet...

Men den kan også sagtens køre på det almindelige GSM-net som enhver
anden mobil. At den kan køre WCDMA er bare en ekstra mulighed.

hilsen
Jesper