Anmeldelse af danske hoteller.?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-06-05 19:52

Findes der en "større" dansk internetside hvor man kan læse anmeldelser
af danske hoteller.?
- Om de har fortjent stjernerne. Folks erfaring osv.

Og ikke mindst, skrive en anmeldelse af et hotel man har besøgt.?

Mvh. Jørgen

Fra : Lone Bach Aspinall

Dato : 21-06-05 12:20

ja, men hvor!!!

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 22-06-05 20:03

Lone Bach Aspinall wrote:

> ja, men hvor!!!

Den forstod jeg ikke. Prøv igen. - Et forsøg på at være morsom.??

NB. Overvej at skrive "svaret" under det du kommenterer. Det er reglen.

Mvh. Jørgen