Reflex veste
Fra : Nielsens

Dato : 19-06-05 21:55

Hej NG

Findes der en liste over de lande hvor de gule reflex veste er lovpligtige.
Skal man have vest med i Tyskland og Frankrig.

Mvh
Brian

Fra : Søren

Dato : 20-06-05 14:10

> Findes der en liste over de lande hvor de gule reflex veste er
> lovpligtige.
> Skal man have vest med i Tyskland og Frankrig.

Nej indtil videre er det kun Italien, Østrig, Ungarn og Spanien der kræver
det. Iflg. http://hanses-campingsider.dk/.
Men det er da en god ide alligevel. Og de koster jo næsten ingenting.

Husk forøvrigt på at de skal ligge i førerkabinen, altså ikke i bagagerummet
!

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 15:15

Læs her: http://www.sikkerhedsvest.dk/

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 21-06-05 20:46

Thore <dinotecATmail.dk> wrote:

>Læs her: http://www.sikkerhedsvest.dk/

Ifølge sidste uges reklamefolder fra Alta, så er det 1. juli også lovpligtigt i
Tyskland.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 23-06-05 21:27

Ove Kjeldgaard <ReadMyEmail@The.Signature> wrote in message news:<mbrgb1527ev3p8gjt94n8jlir4jscdjr58@4ax.com>...

> Ifølge sidste uges reklamefolder fra Alta, så er det 1. juli også lovpligtigt i
> Tyskland.

Så lige tv-avis fra Tyskland i aften. Det er på trapperne, men endnu
ikke vedtaget. Men hvorfor ikke ofre de 20 kr pr vest og så være lidt
mere sikker.
De viste i øvrigt bøderne for ikke at have den med, de var store, i
Ungarn kostede det 600 Euro. Det kan man købe 300 veste for

mvh
Steen

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 24-06-05 17:11

steen-h@post8.tele.dk (Steen ?bel?e) wrote:

>Men hvorfor ikke ofre de 20 kr pr vest og så være lidt mere sikker.

Det var også min tanke - og der er "instaleret" et eksemplar i min bil nu.