Afbudsrejser - hvor?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 19-06-05 16:23

Nogen der kender til hjemmesider med afbudsrejser, der ikke er listet på
Tv2's tekst TV eller er updateret hurtigere?

Håber på at finde en uges rejse for 2 til Kos, Rhodos, Mallorca eller Gran
Canaria fra på fredag/lørdag

Del gerne ud af gode tips...

Mvh,

Lars

Fra : Melanie

Dato : 19-06-05 18:34

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tv2's tekst TV eller er updateret hurtigere?
>
> Håber på at finde en uges rejse for 2 til Kos, Rhodos, Mallorca eller Gran

Hej Lars

Det har lige været oppe at vende her i gruppen. Jeg spurgte om afbudsrejser
den 7.Juni. Find tråden og læs hvad jeg fik af svar. De var ret gode. God
ferie.

Mvh Melanie

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-06-05 21:22

Hej

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> wrote:

>Nogen der kender til hjemmesider med afbudsrejser, der ikke er listet på
>Tv2's tekst TV eller er updateret hurtigere?

Et godt udgangspunkt er altid: www.solfaktor.com/dk

Go' tur !

--
M.v.h. Ole ®