Gorgoroth og 1349 til Århus?
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 11:37

Hej.

Jeg har netop set, at Gorgoroth og 1349 kommer til Danmark og giver koncert
i Voxhall, Århus d. 2. december - ifølge heavymetal.dk. Jeg har kigget på
Gorgoroths hjemmeside og voxhall.dk, men ingen af stederne står koncerten
nævnt.

Er der nogen, der ved, om det er rigtigt, at ovennævnte bands kommer til
Århus og spiller eller er det bare "rygter" (det håber jeg sandelig ikke!)?

Fra : bonfils

Dato : 19-06-05 13:57

On the day of our lord Sun, 19 Jun 2005 12:36:33 +0200, the most
honourable "Lina" <lina snabela svanesange punktum dk> expostulated:

> [...]
>Århus og spiller eller er det bare "rygter" (det håber jeg sandelig ikke!)?

Hehe. "He's a fucking black metal farmer!"
(http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html)

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-06-05 14:04

bonfils wrote:

> Hehe. "He's a fucking black metal farmer!"
> (http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html)

Heh, pas på hvad du siger offentligt:

"And who is that goliath motherfucker? Holy shit that guy is huge! Don't
fuck with Gorgoroth man!"

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 14:42

> Hehe. "He's a fucking black metal farmer!"
> (http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html)

Hehehe, jeg har faktisk allerede siddet og grinet af de billeder (og ikke
mindst beskrivelserne af dem!) *G*