Så bliver der kø i ALDI igen
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 18-06-05 23:39

Fra : Peter

Dato : 18-06-05 23:44

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_25/OFF01.HTM

Ja, sådan en vil jeg da have.......

Mvh, og tak for info....
Peter

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-06-05 00:28

Peter wrote:
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_25/OFF01.HTM
>
> Ja, sådan en vil jeg da have.......
>
> Mvh, og tak for info....
> Peter

hmm jeg tænkte nu mere på "hydroplanterne"

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_25/OFF21.HTM

aner ik hvad det er, men det lyder fedt

Fra : HH

Dato : 19-06-05 00:45

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse

> hmm jeg tænkte nu mere på "hydroplanterne"
>
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_25/OFF21.HTM
>
> aner ik hvad det er, men det lyder fedt

Behold jeres månebiler og jeg ved ikke hvad,jeg snupper da selvfølgelig
hende med bikinien..Lyder da billigt ? LOL

Fra : HH

Dato : 19-06-05 00:48

"HH" <ingen@nul.slut> skrev i en meddelelse

> "Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse

> Behold jeres månebiler og jeg ved ikke hvad,jeg snupper da selvfølgelig
> hende med bikinien..Lyder da billigt ? LOL

Forøvrigt istedet for at rende rundt i Aldi , så burde i løse mit problem
med mit skodlydkort et par linjer nede !! LOL

Fra : Max

Dato : 19-06-05 08:41

Hej HH

> Forøvrigt istedet for at rende rundt i Aldi , så burde i løse mit problem
> med mit skodlydkort et par linjer nede !! LOL

Køb dog et nyt i ALDI.

Mvh Max

Fra : Anders Lund

Dato : 19-06-05 09:07

HH wrote:
> Forøvrigt istedet for at rende rundt i Aldi , så burde i løse mit problem
> med mit skodlydkort et par linjer nede !! LOL

Problemet er bare at dit lydkort er et par linier OP!

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : HH

Dato : 19-06-05 13:53

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet er bare at dit lydkort er et par linier OP!
>
> --
> Anders Lund - anders@andersonline.dk
> Take back the web - www.mozilla.org/firefox

Din monitor skal vendes om Anders !
Den står jo på hovedet og det tror jeg ikke den har godt af
på grund af varmen.. he he

Fra : Max

Dato : 19-06-05 08:41

Hej

> Behold jeres månebiler og jeg ved ikke hvad,jeg snupper da selvfølgelig
> hende med bikinien..Lyder da billigt ? LOL

Til den pris er der garanteret hul i hende :)

Mvh Max

Fra : HH

Dato : 19-06-05 13:54

> Hej

> Til den pris er der garanteret hul i hende :)
>
> Mvh Max

De fleste kvinder har da hul i hovedet ! LOL

Fra : Jim

Dato : 19-06-05 14:23

> [...]
>
> Behold jeres månebiler og jeg ved ikke hvad,jeg snupper da
> selvfølgelig hende med bikinien..Lyder da billigt ? LOL

Du vil da ikke påstå, at du er nød til at betale for pels på rejen?

Fra : Johnny B 2000

Dato : 21-06-05 15:44

80% af kvinder i den fødedygtige alder har ingen pels .... har jeg hørt

men de lyver sikkert, så det er nok kun 80% der laver bikinisnit ... AV

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Rander

Dato : 18-06-05 23:43

Sun, 19 Jun 2005 00:38:50 +0200 brugte Esben von Buchwald 1 linier på at
fortælle dette til dk.edb.hardware:

>http://aldi.dk/OFFER_DK/index.htm

YES - sådan en månebil MÅ jeg eje!

Tegnebogen ligner også et godt tilbud - den koster 100 kroner, men det er
jo tydeligt at der ligger 150 kroner i den...

http://rander.dk (temporarily down!)

Dårlige kunstnere beundrer altid hinandens værker. (Oscar Wilde)

Fra : LL

Dato : 19-06-05 19:12

> YES - sådan en månebil MÅ jeg eje!
>
> Tegnebogen ligner også et godt tilbud - den koster 100 kroner, men det er
> jo tydeligt at der ligger 150 kroner i den...

Oh no - jeg hader at der altid skal skrives det samme bavl, hver gang én
eller anden linker til aldis' computerrelaterede tilbud

LL

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-06-05 19:45

LL skrev:

> Oh no - jeg hader at der altid skal skrives det samme bavl, hver gang
> in eller anden linker til aldis' computerrelaterede tilbud

Ja trusser, månebiler, swimmingpools, faconlagener med mere (det er det
der linkes til) er computerrelaterede, det kan jeg godt se at det er :-I

Lær at linke ordentligt, hvis der ikke skal komme den slags kommentarer!

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-06-05 19:42

LL wrote:

> Oh no - jeg hader at der altid skal skrives det samme bavl, hver gang
> én eller anden linker til aldis' computerrelaterede tilbud

Nu ville det have hjulpet, hvis Espen havde udpeget de produkter han mener
som vi alle lige står og mangler.

mvh
Henning

Fra : HH

Dato : 19-06-05 20:02

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Oh no - jeg hader at der altid skal skrives det samme bavl, hver gang én
> eller anden linker til aldis' computerrelaterede tilbud
>
> LL

Er du HELT uden humor LL ?? :))
Humor er det der gør græsset grønnere og himlen mere blå..

Fra : LL

Dato : 20-06-05 17:00

> Er du HELT uden humor LL ?? :))

Nej det er jeg ikke - men det er det samme hver gang ALDI har hardware på
tilbud, dv ca. hver 14. dag...

> Humor er det der gør græsset grønnere og himlen mere blå..

I dag er græsset grønt og himlen ualmindelig blå... Så det må være en sjov
dag i dag...

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-06-05 20:29

> Nej det er jeg ikke - men det er det samme hver gang ALDI har hardware på
> tilbud, dv ca. hver 14. dag...

Er det noget at være ked af? Vi andre hygger os vældigt med at tale om
ALDIs gode tilbud

Fra : LL

Dato : 21-06-05 16:19

> Er det noget at være ked af? Vi andre hygger os vældigt med at tale om
> ALDIs gode tilbud

Jeg er skam heller ikke ked af det... Der skal vist lidt mere til...

LL

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-06-05 20:22

> Oh no - jeg hader at der altid skal skrives det samme bavl, hver gang én
> eller anden linker til aldis' computerrelaterede tilbud

Du regnede da ikke seriøst med at nogen ville stå i kø flere timer for
at købe en af de computerrelaterede varer i ALDI for at spare 20 kr.

Det var med vilje jeg postede denne, fordi det er så hyggeligt når vi
sidder og small talker om tusser, gardiner og månebiler.... Og så er der
jo altid nogen der whiner lidt ^^^^

Fra : zczc

Dato : 19-06-05 22:09

> Du regnede da ikke seriøst med at nogen ville stå i kø flere timer for
> at købe en af de computerrelaterede varer i ALDI for at spare 20 kr.

Det gør de sgu gerne i områder, hvor postnummeret er større end 5999.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-06-05 22:20

> Det gør de sgu gerne i områder, hvor postnummeret er større end 5999.

Hehe... og når de så kommer ind i butikken siger de "ej det vil jeg
sgu't give, jeg har handlet her 2 gange om ugen i 20 år, så jeg vil have
mindst 10% rabat"

Fra : Johnny B 2000

Dato : 21-06-05 15:47

5999 er vist højt skudt ... bare uden for 2500 kommer de første nærrigrøve
og snakker bondsk

Fra : Jim

Dato : 19-06-05 14:22

> http://aldi.dk/OFFER_DK/index.htm

Godt du siger det.
Jeg har altid ønsket mig en månebil.
Jeg sætter mit telt op og overnatter ved indgangen.

J.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-06-05 17:01

Esben von Buchwald wrote:
> http://aldi.dk/OFFER_DK/index.htm

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_25/OFF07.HTM

Nogen der ved med sikkerhed om den kan læse "compact flash" kort ?

Har set der står "læser alle gængse hukommelseskort", men vil gerne være
sikker.. Billedet er desværre lige en tand for utydelig til at jeg kan læse
det korttyperne :(

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-06-05 17:31

Sune Storgaard wrote:

> [...]
> sikker.. Billedet er desværre lige en tand for utydelig til at jeg kan læse

det største stik øverst til venstre er CF... ellers kan du jo glo på den
i butikken...

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-06-05 20:00

Esben von Buchwald wrote:

> det største stik øverst til venstre er CF

Herligt, tak!

>... ellers kan du jo glo på den i butikken...

Det kunne jeg, men jeg ville gerne undgå at køre til den nærmeste aldi, bare
for at glo på den og køre tilbage igen :)

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-06-05 20:23

> Det kunne jeg, men jeg ville gerne undgå at køre til den nærmeste aldi, bare
> for at glo på den og køre tilbage igen :)

Tvivler nu på det er værd at KØRE til aldi for at få sådan en fætter,
har du ikke en computerbiks tættere på? I øvrigt troede jeg ALDI lå som
drysset ud over hele danmark, der ligger i hvert fald 3 aldier i 2 km's
radius fra mig

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-06-05 14:48

Esben von Buchwald wrote:

> [...]
> har du ikke en computerbiks tættere på? I øvrigt troede jeg ALDI lå
> som drysset ud over hele danmark, der ligger i hvert fald 3 aldier i

Nu står jeg faktisk lige præcis og mangler sådan en, den nærmeste
fornufttige pc biks er 30km herfra.. Der er et par km på cykel til aldi,så
det gjorde jeg for en times tid siden..

Kom derned, gik rundt i butikken i et stykke tid, dog uden at kunne få øje
på den.. måtte til sidst spørge en ekspedient, der venligt forklarede mig at
tilbudene først gælder fra onsdag........ Så nu er der et par km*2 :) Min
egen dumhed naturligvis..

Turen var dog ikke helt spildt, de har nu nogle gode is..selvom det måske er
lettere off-topic herinde :)

Fra : zczc

Dato : 19-06-05 22:07

> det største stik øverst til venstre er CF... ellers kan du jo glo på den
> i butikken...

Og samtidig kan du undersøge, hvorledes enheden tilsluttes. Det er ikke så
fedt at trække et USB-kabel gennem computerens bagside og slutte kablet til
et eksisterende USB-stik...

Fra : Max

Dato : 19-06-05 22:12

Hej

> [...]
> fedt at trække et USB-kabel gennem computerens bagside og slutte kablet

Hvad er der galt med den løsning ?

Mvh Max

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-06-05 22:20

> Hvad er der galt med den løsning ?

lidt uelegant... men heldigvis kan man vel montere et internt usb kabel
på tingen i stedet

Fra : zczc

Dato : 19-06-05 23:46

> lidt uelegant... men heldigvis kan man vel montere et internt usb kabel
> på tingen i stedet

Den 'rigtige' metode er selvfølgelig, hvis enheden har et syvpolet hunstik,
der passer med et tilsvarende på bundkortet.

Fra : M.I

Dato : 20-06-05 09:51

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev :

> [...]
>
> Har set der står "læser alle gængse hukommelseskort", men vil gerne være
> sikker.. Billedet er desværre lige en tand for utydelig til at jeg kan

I tråd med ovenstende; nogen der har et bud på, hvilket chipset, der er i
maskinen til afkodning af Divx? Den må vel formodes at have en billig
chipset udgave til den pris, der har problemer med at afkode xvid nyere end
0.9 ligesom andre i det prisleje? De plejer jo at sælge tilsvarende lidt
tidligere end i Danmark lidt længere sydpå i Aldierne, men det er ikke
tilfældet den her gang, så der er ingen testgruppe at læne sig op ad
desværre.

M.I

Fra : Rado

Dato : 22-06-05 18:10

On Sun, 19 Jun 2005 18:00:43 +0200, "Sune Storgaard"
<nospam@strueradsl.dk> wrote:

> [...]
>sikker.. Billedet er desværre lige en tand for utydelig til at jeg kan læse

Det kan den. Til gengæld hugger et USB stik på bundkortet.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-06-05 19:11

Sune Storgaard skrev den 19-06-2005 18:00:

> [...]
> sikker.. Billedet er desværre lige en tand for utydelig til at jeg kan læse

Jeg tror du skal vente til der kommer skærme på tilbud også.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året