Roskilde Festival 2005 - bofæller søges!
Fra : Kong Kent

Dato : 18-06-05 11:07

Hej dk.kultur.musik

I dag oprandt dagen så hvor min presse-akkreditering til dette års
Roskilde Festival dumpede ind af døren. Problemet er, at jeg for en
måned siden blev single igen, og min faste festival-buddy er på ferie i
Spanien i den uge. Så jeg er palle-alene-i-verden til RF'05.

Er der nogen herinde der kender en lejr eller noget, som kunne tænke sig
at have plads til en ekstra festival-gæst? Eller kender mulighederne for
at finde en plads med telte hvor man kan 'være'??

Er anmelder for www.heavyjam.dk og skal høre den tunge tråd. Er selv
langhåret, og derfor nærmest arketypen på den slags musik *GG*

Håber nogen kan hjælpe... ellers må jeg sq sove på festivalpladsen i
nogle kæmpe branderter!

mvh

Kent Kirkegaard Jensen

Fra : -V-

Dato : 18-06-05 11:11

Kong Kent wrote:
> Er der nogen herinde der kender en lejr eller noget, som kunne tænke
> sig at have plads til en ekstra festival-gæst? Eller kender
> mulighederne for at finde en plads med telte hvor man kan 'være'??

Har du adgang til medarbejdercampingen?

Så skal vi sgu nok finde ud af noget....(og der er tøser!!!)

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 18-06-05 12:08

> Har du adgang til medarbejdercampingen?
>
> Så skal vi sgu nok finde ud af noget....(og der er tøser!!!)

Hej -V- !!!

Jeg er, så vidt jeg er orienteret, skrevet op til media-camp fordi jeg
er (nord)jyde. Det giver mig vist adgang til et campere lige ved
mediebyen, men om det er det samme som 'medarbejdercamping' ved jeg
ikke. Så velbevandret er jeg ikke i RF-geografi

Er dog glad for mit opråb ikke går helt uhørt hen *GG*
Lad os se hvad der sker. Det med tøserne lyder i hvert fald *meget*
interessant!!!

mvh

Kent.

Fra : -V-

Dato : 18-06-05 12:21

Kong Kent wrote:
> [...]
> mediebyen, men om det er det samme som 'medarbejdercamping' ved jeg
> ikke. Så velbevandret er jeg ikke i RF-geografi

Jeg ved sgu ikke rigtigt hvad medieludercamping er for noget, men den jeg
snakker om ligger bag skatebanen ('1' på
http://www.roskildefestival.dk/db/files/rfmap2005.jpg).

Der er bad, morgenmadsudsalg og en fiiiin græsmark uden mudder.
Når man er kommet i min alder er det de småting, man sætter pris på.

Har du selv et telt?

> Lad os se hvad der sker. Det med tøserne lyder i hvert fald *meget*
> interessant!!!

Hov, hov!
Du må pænt stille dig om bag i køen.

-V-

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-06-05 12:24

-V- wrote:

> Hov, hov!
> Du må pænt stille dig om bag i køen.

Sidste mand vender og tømmer? ;)

Fra : Kong Kent

Dato : 18-06-05 12:57

> [...]
>
> Der er bad, morgenmadsudsalg og en fiiiin græsmark uden mudder.
> Når man er kommet i min alder er det de småting, man sætter pris på.

Det kan jeg i hvert fald sagtens skaffe. Har da ét der skal bruges til
W:O:A senere i august måned, så det er ikke noget problem.

Er bange for det medie-luder-camping område ligger i det store røde
område på dit kort, som er umiddelbart til højre for Orange scene, og
lige bag "Lounge". Men er da 112% frisk på at skifte ud med
camping-pladsen oppe i venstre hjørne. Skal bare have et sted at sove
der ikke er besudlet med 50 cm. mudder overalt

> Hov, hov!
> Du må pænt stille dig om bag i køen.

LA LA LA LA LA LA LA LA
Det er det eneste jeg hører når der kommer lort ud af din mund!

Som Robert siger, så er det bare med at komme på som én af de første.
Når det gælder tøsebørn er man sig selv nærmest *LOL*

mvh

Kent.

Fra : -V-

Dato : 18-06-05 13:16

Kong Kent wrote:
> Det kan jeg i hvert fald sagtens skaffe. Har da ét der skal bruges til
> W:O:A senere i august måned, så det er ikke noget problem.

Goodie good.

> Som Robert siger, så er det bare med at komme på som én af de første.
> Når det gælder tøsebørn er man sig selv nærmest *LOL*

I'll roshambo you for it....

-V-

Fra : Q

Dato : 18-06-05 13:32

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg i hvert fald sagtens skaffe. Har da ét der skal bruges til
> W:O:A senere i august måned, så det er ikke noget problem.

Nu vi snakker om Wacken kan du måske lige uddybe campingforholdene der?

Bil med på campingpladsen? Med andre ord: jeg er blevet for gammel til at
tage på festival uden springmadras, dyne og 4 puder

Øl mv. på campingpladsen ?( f.eks vil bla Nibefestival ikke have netto-øl på
campingpladsen )

Selvom jeg ikke har langt hår mere pønser jeg for alvor på at lade oliefyret
tage turen syd for grænsen..

/peter

Fra : Kong Kent

Dato : 18-06-05 14:23

> Nu vi snakker om Wacken kan du måske lige uddybe campingforholdene der?

Naturligvis. Var dernede sidste år. Så kender lidt til det

> Bil med på campingpladsen? Med andre ord: jeg er blevet for gammel til at
> tage på festival uden springmadras, dyne og 4 puder

Campingarealet er nogle store marker, inddelt efter de veje der fører
dertil. Nemt og ligetil. Ikke som på Roskilde, for på Wacken er der
netop mulighed for at parkere din bil 0,45 millimeter fra dit opslåede
telt, hvorfor alle værdier også hurtigt kan blive låst inde når man
forlader campingområdet for at gå op og høre noget tråd. HERLIGT!

Vi er to der tager af sted. Vi gider ikke være flere i bilen, for der
skal nemlig også være plads til klapstole, telt, liggeunderlag,
soveposer, puder, 4 ks. øl, 1 ks. Red Bull og 4 flasker vodka, samt lidt
proviant i form af DANSK mad i køletasker

Jow tak. WACKEN styrer 112%, både rent musikmæssigt, men også på
camping-siden, hvor toiletter bliver tømt og rengjort adskillige gange
hver dag!! SUPER!

> Øl mv. på campingpladsen ?( f.eks vil bla Nibefestival ikke have netto-øl på
> campingpladsen )

Som sagt. Fyld din bil op til kanten ved grænsen og begiv dig så ellers
ud mod camping-pladsen og drik dig stander-bacardi i dit eget medbragte
fluidum. Inde på selve festival-pladsen er der naturligvis også både
sprut, øl og vand, men til andre priser.

> Selvom jeg ikke har langt hår mere pønser jeg for alvor på at lade oliefyret
> tage turen syd for grænsen..

Det skal du da gøre. Skynd dig forbi www.wacken.com og bestil din
billet. Det er alletiders, og der er ret så mange danskere dernede. Jeg
er altid vært ved en kop øl, skulle nogen spotte min blå Toyota Carina E
2.0 GLi med forrude-streameren "TOYOTA EXTREME.dk"

mvh

Kent.

Fra : Anders

Dato : 18-06-05 16:48

> [...]
> vært ved en kop øl, skulle nogen spotte min blå Toyota Carina E 2.0 GLi
> med forrude-streameren "TOYOTA EXTREME.dk"

Hej Kent

Lyder sgu som om at du er en klasse-A livsnyder!
God stil, der!
Og god festival til alle!

Mvh Anders

Fra : Q

Dato : 18-06-05 23:39

> [...]
> telt, hvorfor alle værdier også hurtigt kan blive låst inde når man
> forlader campingområdet for at gå op og høre noget tråd. HERLIGT!

Genialt!.. Ergo er mit telt hermed valgt: Toyota Hiace + en pavillon

> [...]
> soveposer, puder, 4 ks. øl, 1 ks. Red Bull og 4 flasker vodka, samt lidt
> proviant i form af DANSK mad i køletasker

Hvad er politikken omkring generatorer på pladsen, hvis de er tilpas
støjsvage?... Jeg har altid haft en drøm om at have fadbamser med på
festival

> Jow tak. WACKEN styrer 112%, både rent musikmæssigt, men også på
> camping-siden, hvor toiletter bliver tømt og rengjort adskillige gange
> hver dag!! SUPER!

Sålænge der er en hæk man kan pisse i er det vel ligegodt med resten.. Man
skal vel ikke have fast føde?

> [...]
> fluidum. Inde på selve festival-pladsen er der naturligvis også både
> sprut, øl og vand, men til andre priser.

Hmmm... Skal du have en anpart i en palle blå ceres?

> [...]
> er altid vært ved en kop øl, skulle nogen spotte min blå Toyota Carina E
> 2.0 GLi med forrude-streameren "TOYOTA EXTREME.dk"

NRB har da før arrangeret bustur derned fra Aalborg, såeh..

Hvis der er stemning for det kan vi da lave en Convoy ... Holdt du ikke
til i 9800?...

Om ikke andet er jeg formentlig at finde på campen i en hvid toyota hiace

/peter

Fra : Kong Kent

Dato : 22-06-05 15:40

> Hvad er politikken omkring generatorer på pladsen, hvis de er tilpas
> støjsvage?... Jeg har altid haft en drøm om at have fadbamser med på
> festival

Du starter bare sådan et svin op! De pumper metal ud 24 timer i døgnet
af monster-store anlæg dernede rundt omkring, så en enkelt diesel-dreven
generator tror jeg ikke ødelægger nogens humør (medmindre den kører om
natten, ved spisetid osv. - som jeg selv hader!). Bare lad svinet køre
mens man er oppe og høre musik. Så er sådan en generator skabt i
himmelen til en varm sommerfestival

> Hmmm... Skal du have en anpart i en palle blå ceres?

Det er ikke utænkeligt.

> NRB har da før arrangeret bustur derned fra Aalborg, såeh..

....og gør det igen i år!

> Hvis der er stemning for det kan vi da lave en Convoy ... Holdt du ikke
> til i 9800?...

Det gør jeg skam. Og en convoy er jeg ikke afvisende overfor. MSN:
kongkentFJERN@DETTEanarki.dk

> Om ikke andet er jeg formentlig at finde på campen i en hvid toyota hiace

Det lyder hyggeligt!

mvh

Kent.

Fra : Ulrik

Dato : 18-06-05 13:28

Kong Kent wrote:

> [...]
>
> Er dog glad for mit opråb ikke går helt uhørt hen *GG*
> Lad os se hvad der sker. Det med tøserne lyder i hvert fald *meget*

MedieCamp og medarbejdercamp er 2 forskellige ting - og (rigtig nok) 2
forskellige steder. Medarbejdercamp koster 150kr., så vidt jeg husker...
Men det er så vidt jeg ved dødens pølse at ligge der! Det er langt væk
fra alting, folk er (endnu mere) uciviliserede (hallo! I er medarbejdere
- I burde sq vide, hvordan man opfører sig!), det koster penge, og så er
det stille område!
Næh... Ud at være der, hvor festen foregår! Ellers kan man sq da lige så
godt sidde derhjemme!

Tøser er der da over det hele! Om der så er noget ved dem, er noget
andet*s* Der er dog næppe den store forskel på dem, man finder på de
forskellige campingområder

Ulrik

Fra : -V-

Dato : 18-06-05 13:36

Ulrik wrote:
> Medarbejdercamp koster 150kr

Nope.

> Det er langt væk fra alting

Jep.

> folk er (endnu mere) uciviliserede

Nope, det er ikke min erfaring. Det kan der selvfølgelig være flere årsager
til....

> så er det stille område!

Jep.

> Næh... Ud at være der, hvor festen foregår! Ellers kan man sq da lige
> så godt sidde derhjemme!

Tja, jeg er måske bare blevet så gammel, at jeg sætter pris på min
nattesøvn, og ikke er vild efter at en finsk ungdomsskole pisser op af mit
telt midt om natten.
Kald mig bare kedelig.

> Tøser er der da over det hele!

Boy, you got that right.

-V-

Fra : Ulrik

Dato : 19-06-05 21:53

-V- wrote:

> Nope.

Nej, sorry... Medarbejdercamp og _forenings_medarbejdercamp. er 2
forskellige ting!
Den første er så vidt jeg har forstået kun for dem, som decideret har
med festivalen at gøre. Den anden, er den jeg snakkede om i mit indlæg -
og den koster penge.

Ulrik

Fra : Jakob Fromm

Dato : 18-06-05 15:58

Kong Kent wrote:
> [...]
> at have plads til en ekstra festival-gæst? Eller kender mulighederne for
> at finde en plads med telte hvor man kan 'være'??

Vi tager 4 gutter afsted derover, og tror da fint vi kan finde plads til
en mere. Sidste gang vi var afsted var i 2003, hvor vi lå på den anden
side af mergelgraven (iforhold til festivalpladsen), hvilket var rart da
det hele ikke var sølet til i pis, og bræk. Hvor vi skal ligge i år,
aner jeg ikke

> Er anmelder for www.heavyjam.dk og skal høre den tunge tråd. Er selv
> langhåret, og derfor nærmest arketypen på den slags musik *GG*

Som du sikkert ved, er jeg også til Roskilde får at høre tråd (dog måske
ikke det helt hårde, men hvem ved), og det samme er de 3 jeg tager med
derover. Aldersmæssigt spænder vi fra 23 (jeg selv) og til "næsten 30".

> Håber nogen kan hjælpe... ellers må jeg sq sove på festivalpladsen i
> nogle kæmpe branderter!
>
> mvh
>
> Kent Kirkegaard Jensen

Heavy hilsener Fromm

*ved direkte svar, fjern det foran efter abehalen, og før bandnavnet"