dumme fejl
Fra : martin

Dato : 18-06-05 07:45

jeg har rippet mange af mine cd'er så de ligger på min computer som
mp3'er,problemet er at jeg ikke fik lavet "id" tag's på dem,er det ikke det
det hedder ?

jeg har prøvet det samme for nogle år siden,dengang kunne jeg bruge et
program,det var vist winamp,hvor jeg kunne lægge cd'en ind i playlist og
kontakte en internet side... noget med cdbd eller sådan,så gik den ind og
læste min cd mappe og fandt så ud af hvad album det var og navngav
sangene...

er der nogle der kender til dette....

eller et program/internet side der kan gå ind på samme måde og navngive
numrene,jeg vil helst ikke ind og navngive dem manuelt da der er 20 cd'er

Martin

Fra : Ulrik Kold

Dato : 18-06-05 09:22

martin coughed up a hairball on 18-06-2005 08:45:
> jeg har rippet mange af mine cd'er så de ligger på min computer som
> mp3'er,problemet er at jeg ikke fik lavet "id" tag's på dem,er det ikke det
> det hedder ?

jo, id3 v1 eller v2

> [...]
>
> eller et program/internet side der kan gå ind på samme måde og navngive
> numrene,jeg vil helst ikke ind og navngive dem manuelt da der er 20 cd'er

Du kan prøve Musicbrainz Tagger, der kan hentes her:
<http://musicbrainz.org/> - den skulle kunne gøre det, du er ude efter.

..kold
--
http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=7393&t=1 --------