Hvilken musik brugt til DSB/Harry-reklamen~
Fra : SrS

Dato : 17-06-05 18:37

Hej

Ved nogen hvad det er for et musiknummer der bruges til Harry-reklamen, hvor
de er i byen en aften og bl.a. synger karokee?

Sætningen "jeg kan ikke gøre en skid, og så er der ikke mere at sige" ingår
bl.a.

SrS

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-06-05 20:40

SrS wrote:
> [...]
> de er i byen en aften og bl.a. synger karokee?
>
> Sætningen "jeg kan ikke gøre en skid, og så er der ikke mere at sige" ingår

Hvis jeg ikke husker helt galt er det Mikael Simpson - Er Du Kommet For
At Få Noget?

Fra : Ulrik Kold

Dato : 18-06-05 09:19

Robert Eriksen coughed up a hairball on 17-06-2005 21:40:

> Hvis jeg ikke husker helt galt er det Mikael Simpson - Er Du Kommet For
> At Få Noget?

Lige præcis. Fra hans nyeste plade "10 Skud". Et ganske udmærket nummer
også med et dejligt groove, hvis man spørger mig.

..kold
--
http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=7393&t=1 --------
http://ulrikkold.dk/blog - my private musings on life, music, and WWW -

Fra : AJC

Dato : 18-06-05 23:15

Ulrik Kold <kontakt@[nospam]ulrikkold.dk> wrote in news:42b3d8fe$0$18648
$14726298@news.sunsite.dk:

> Robert Eriksen coughed up a hairball on 17-06-2005 21:40:

> Lige præcis. Fra hans nyeste plade "10 Skud". Et ganske udmærket nummer
> også med et dejligt groove, hvis man spørger mig.

Det har ikke meget med musik at gøre!

Fra : SrS

Dato : 19-06-05 11:11

Tak, det var lige præcis den

Hans musik findes iøvrigt her på hans hejmmeside, har jeg fundet ud af :
http://www.mikaelsimpson.dk/

SrS