Ni liv og to ansigter
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 17-06-05 17:35

Artiklen taler vist for sig selv....

Nina

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 17:52

"Nina, Tender Tribes" <mail@tenderNOSPAMtribes.dk> skrev i en meddelelse
news:42b2fbb7$0$18638$14726298@news.sunsite.dk...
> Artiklen taler vist for sig selv....

Der står bare ikke noget om, hvad misdannelsen kan skyldes.

I denne uges udgave af ugebladet Hjemmet, er der et billede af en kat med
fire ører. I det tilfælde skyldes det, at kattemoderen fik p-piller i løbet
af graviditeten.

Mon noget lignende er tilfældet med den lille stakkel i artiklen på eb.dk?

Jeg synes det er skrækkeligt, at man rask væk afliver kernesunde killinger,
hvis eneste problem er at mennesker ikke vil have dem, og i stedet holder
liv i en stakkel, der ikke har en jordisk chance for at få et nogenlunde
normalt katteliv, selvom den stadig lever. Egoisme når det er værst

Tina

Fra : fam. Ager

Dato : 17-06-05 20:56

"Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> liv i en stakkel, der ikke har en jordisk chance for at få et nogenlunde
> normalt katteliv, selvom den stadig lever. Egoisme når det er værst

præcis min tanke...får da helt ondt i maven...

marie

Fra : PuntoFisken

Dato : 18-06-05 09:24

> præcis min tanke...får da helt ondt i maven...
>
> marie

..... og ondt af det stakkels dyr :-/

Trine