Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
webadresse på D70 online tutorial, hvad va~
Fra : Jakob

Dato : 16-06-05 20:35

Jeg har tidligere fået adressen på en online tutorial til d70, det var
beskrivelse af kameraets funktioner mener det var fra nikon usa men kan
ikke finde den så hvis nogen har linket bliver jeg glad.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Michael L

Dato : 16-06-05 20:44

Jakob wrote:

> Jeg har tidligere fået adressen på en online tutorial til d70, det
> var beskrivelse af kameraets funktioner mener det var fra nikon usa
> men kan ikke finde den så hvis nogen har linket bliver jeg glad.

Måske den her :)

http://www.nikonschool.com/

- Michael

Fra : Jakob

Dato : 16-06-05 22:46

In article <42b1d67a$0$18649$14726298@news.sunsite.dk>,
michael@mlykkeNOSPAM.dk says...

> Måske den her :)
>
> http://www.nikonschool.com/

Desværre ikke det var en interaktiv præsentation af kameraet og dets
funktioner.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Torben Andresen

Dato : 17-06-05 06:25

> Desværre ikke det var en interaktiv præsentation af kameraet og dets
> funktioner.

Denne her?
http://www.nikondigitutor.com/eng/d70/select.php?menu=1&sub=a00&num=1

/Torben

Fra : Jakob

Dato : 17-06-05 07:38

In article <d8tmqv$m26$1@news.net.uni-c.dk>, torben@it-service.sdu.dk
says...

> Denne her?
> http://www.nikondigitutor.com/eng/d70/select.php?menu=1&sub=a00&num=1

Er ikke sikker på at det var den, men den her side ser absolut også god
ud, tak for linket :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kristian Amby

Dato : 16-06-05 21:56

Jeg har før haft den som PDF fil, men da jeg ikke har kameraet, har
jeg slette den igen.

Jeg mener jeg fandt den her

ftp://ftp.nikon-euro.com/

jeg vil formode, det er under manuals. Den er nede lige nu, men du kan
da forsøge en gang imellem.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Jakob

Dato : 16-06-05 22:50

In article <jpp3b1hooe3f2kijpnvftcaneamf7mk91h@4ax.com>, amby@mail.dk
says...

> ftp://ftp.nikon-euro.com/
>
> jeg vil formode, det er under manuals. Den er nede lige nu, men du kan
> da forsøge en gang imellem.

Ok jeg prøver senere, tak skal du have.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kristian Amby

Dato : 20-06-05 21:22

Hej Jakob

Jeg havde ikke slette den alligevel, bare overført den til en anden
mappe. Hvis du (eller andre)er interessede kan I lige maile til mig,
så skal jeg sende den på en eller anden måde.

Den fylder 20 mb

Mvh
Kristian Amby

Fra : Jakob

Dato : 20-06-05 21:30

In article <k89eb1dudb386a6ci5h7msh5radd61h3o1@4ax.com>, amby@mail.dk
says...
> [...]
> mappe. Hvis du (eller andre)er interessede kan I lige maile til mig,
> så skal jeg sende den på en eller anden måde.

Hej

Ja den er jeg skam interesseret i. Har du evt. mulighed for at lægge den
op på en server, eller noget ftp ??

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Michael L

Dato : 20-06-05 22:26

Jakob wrote:

> Hej
>
> Ja den er jeg skam interesseret i. Har du evt. mulighed for at lægge
> den op på en server, eller noget ftp ??

Jeg er da også nysgerrig nok til at se hvad det er for noget... Det
kunne jo være noget en del andre kunne have glæde af når de købte sig
et D70.
Jeg har også mulighed for at ligge den på min server til download for
andre.

Du kan bare sende den til min mailadresse.

- Michael

Fra : Kristian Amby

Dato : 21-06-05 22:12

On 20 Jun 2005 21:25:30 GMT, "Michael L" <michael@mlykkeNOSPAM.dk>
wrote:

> [...]
>andre.
>
>Du kan bare sende den til min mailadresse.

Den er på 20 mb, og jeg kan tilsyneladende ikke maile så store filer.
Kan du ikke lige sende mig din "snailmail-adresse" så skal jeg sende
dig den på en skive. Så kan du jo lægge den op på din server til
forhåbentlig fælles glæde.

mvh
Kristian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-06-05 13:41

Evt. kan man bruge http://www.yousendit.com/.
--
Knud

Fra : Jakob

Dato : 22-06-05 13:48

In article <s1nib1ltuvbpfcp10v1psagbm3ub3d1joc@dtext.news.tele.dk>,
ellentoft@mail.tele.invalid says...
Den er på 20 mb, og jeg kan tilsyneladende ikke maile så store filer.

> Evt. kan man bruge http://www.yousendit.com/.

Det ser jo genialt ud til at sende en stak billeder med, meeeen er sgu
altid skeptisk for sådanne steder når man her skal oplyse to
emailadresser...

Det ville jo være en genial mailhøster.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-06-05 17:41

Jakob skrev:

>Det ser jo genialt ud til at sende en stak billeder med, meeeen er sgu
>altid skeptisk for sådanne steder når man her skal oplyse to
>emailadresser...

Din egen er valgfri, modtagerens skal jo bruges for de skal ha'
et sted at sende link til.

Jeg har nu ikke oplevet noget spam fra dem, men man kan jo bruge
en smid-væk adresse.
--
Knud

Fra : Michael L

Dato : 22-06-05 16:08

Kristian Amby wrote:

> [...]
> Kan du ikke lige sende mig din "snailmail-adresse" så skal jeg sende
> dig den på en skive. Så kan du jo lægge den op på din server til

Hej Kristian

Jeg har et link til noget et sted hvor man kan sende store filer uden
problem. Skal lige finde det til dig.

- Michael

Fra : Kristian Amby

Dato : 22-06-05 17:33

On 22 Jun 2005 15:08:07 GMT, "Michael L" <michael@mlykkeNOSPAM.dk>
wrote:

>Hej Kristian
>
>Jeg har et link til noget et sted hvor man kan sende store filer uden
>problem. Skal lige finde det til dig.
>
>- Michael

Det behøves du ikke. Jeg har selv fundet en løsning.

Gå ind på

www.norsbk.dk klik på logoet i øverste venstre hjørne, så kommer den
frem.

Jeg er "vedligeholder" af denne side, webmaster er i denne forindelse
store ord, så løsningen lå jo snublende nær. Jeg har dog lige
camoufleret linket.

Mvh
Kristian

Fra : Michael L

Dato : 22-06-05 18:46

Kristian Amby wrote:

> [...]
>
> Jeg er "vedligeholder" af denne side, webmaster er i denne forindelse
> store ord, så løsningen lå jo snublende nær. Jeg har dog lige

Jamen det er jo bare manualen?! Den har alle jo i forvejen når de køber
deres kamera og den kan jo hentes direkte fra Nikon af så den er der
ingen grund til at uploade andre steder.

Troede du havde fundet noget video af en art eller noget i den stil
hvor tingene blev gennemgået.

- Michael