Geforce 2 MX-200 VS. Kyro II
Fra : Kasper Simonsen

Dato : 02-06-01 12:37

Hvilket kort er bedst? Det skal være godt til alle spil-genre. Jeg tænker på
Asus AGP-V7100 Magic GeForce2 MX-200 og Hercules 3d Prophet 4500.
Pris/ydelsforhold skal også tages i betragtning.

MVH
Kasper

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-06-01 13:13

"Kasper Simonsen" <cft1788@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvilket kort er bedst? Det skal være godt til alle spil-genre. Jeg tænker

> Asus AGP-V7100 Magic GeForce2 MX-200 og Hercules 3d Prophet 4500.
> Pris/ydelsforhold skal også tages i betragtning.

Svært at sige men jeg vil nu nok skyde på Prophet 4500 som det bedste.

Man plejer at sammenligne Prophet 4500 (Kyro2) med GeForce2 MX-400. De to
grafikchip fungerer dog på to helt forskellige måder og kan derfor give ret
forskellige resultater. Resultaterne kan også være ret afhængige af hvor
kraftig en CPU der er i test maskinen, driver, spil, operativsystem samt
1000 andre ting.

Prøv evt og kikke her:
http://www.digit-life.com/articles/gf2sumamx200/index.html
http://pulsar.webnet.fr/tt-hardware/content.php?menu=2204&page_id=116
(fransk)

http://www.tomshardware.com/graphic/01q2/010425/kyroII-17.html
http://www.digit-life.com/articles/kyro2pro4500/index.html

- Lars

Fra : p0rnflake

Dato : 02-06-01 22:16

Vil klart anbefale dig at købe et Kyro II kort - den mest grundlæggende
forskel på de to kort er at du med Nvidia MX kortet kan regne med en rimelig
ens ydelse (lav) i alle spil - mens du med Kyro'en vil få fantastisk ydelse
i de fleste spil, men knap så god ydelse i enkelt titler.

Fra : Kristian Karstoft Ha~

Dato : 03-06-01 16:37

http://www.tomshardware.com/graphic/01q2/010425/index.html

Her er en test af kortet sammenlignet med gf 2 gts, gf 2 mx og ati radeon

/Kristian