flere 16 kroners tilbud på Music Store??
Fra : Simon Tved Bakken

Dato : 15-06-05 19:24

Hej alle i gruppen,

Jeg fik et supert tip om at man kunne købe Audioslaves nye album på
iTMS til kun 16kr, og fandt senere også et Sting Album. Men har I stødt
på andre tilbud i samme stil? Det er sikkert en fejl (Album der er
røget i samme kategori som singles?), men vil da lige hente lidt nyt
musik så længe det varer.

Så kan I ikke smide nogle titler, hvis I ser andre tilbud...

Indtil videre er der fundet:

iTunes Originals - LL Cool J
iTunes Originals - Sting
Audioslave - Out of Exile

hilsen Simon

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-06-05 10:37

In article <2005061520241116807%simon@luskluskskalfjernestvedbakkendk>,
Simon Tved Bakken <simon@.luskluskskalfjernes.tvedbakken.dk> wrote:

> [...]
> musik så længe det varer.
>
> Så kan I ikke smide nogle titler, hvis I ser andre tilbud...

De der iTunes Originals, er det ikke sådan nogen, hvor der er en masse
snak om musikerens historie og inspiration til de enkelte numre? Det er
ikke almindelige album med musik, men mere noget til fans, der gerne vil
vide mere?
Ellers er det skam en god idé at finde billige album på iTMS.
Jeg kan se, at Audioslave "Out of Exile" allerede ligger nr. 1 på
bestsellerlisten. Det lader til, at jungletrommerne virker.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Michael Holm

Dato : 16-06-05 13:24

> [...]
> snak om musikerens historie og inspiration til de enkelte numre? Det er
> ikke almindelige album med musik, men mere noget til fans, der gerne vil

Jo halvdelen er snak, men resten er musik - den med Sting er rigtigt god
- jeg havde bare købt den på US iTMS for et halvt års tid siden - til
fuld pris :)

Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk
http://www.sammenbragte-familier.dk - skal du rejse? http://rejser.tk -
michael[at] toitsu.dk

Fra : Simon Tved Bakken

Dato : 16-06-05 16:47

On 2005-06-16 11:37:01 +0200, "Henrik Münster" <news@muenster.dk> said:

> [...]
> Jeg kan se, at Audioslave "Out of Exile" allerede ligger nr. 1 på
> bestsellerlisten. Det lader til, at jungletrommerne virker.

Jo, lidt snak, men bare en form for intro til hvert nummer, og der er
stadig en 12 "rigtige" numre på...

Fra : Martin René Pedersen

Dato : 17-06-05 17:32

Så lige på Computerworld.dk at iTunes faktisk ikke ved, hvorfor de kun
koster 16 kroner. Måske fejl - måske udsalg - måske tilbud

Martin