Kunsten at finde ny musik
Fra : Jonas Kongslund

Dato : 15-06-05 16:57

Hej gruppe!

Jeg er ofte på udkig efter nye kunstnere, der spiller musik af den slags som
jeg godt kan lide. For nylig stødte jeg på et cool musikalsk socialt
netværk, der kan give mig anbefalinger baseret på den musik som jeg lytter
til. Netværket hedder Audioscrobbler og kan findes på
<http://www.audioscrobbler.com/>.

Jeg har skrevet lidt mere om Audioscrobbler på
<http://www.mingler.dk/user/kongslund/perma/2005/06/01/Audioscrobbler_-_musikalsk_socialt_netvrk/>

Håber I kan bruge anbefalingen til noget!
--
Jonas Kongslund

Fra : bonfils

Dato : 19-06-05 07:58

On the day of our lord Wed, 15 Jun 2005 17:57:29 +0200, the most
honourable Jonas Kongslund <dont@mail.me.at.all> expostulated:

Du skal da være velkommen i:
http://www.audioscrobbler.com/group/dk-kultur-musik

--