Saw
Fra : Steen Jensen

Dato : 15-06-05 16:19

Nogen der kan anbefale filmen...eller det modsatte?
Er den kommet på DVD?

--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Rune Zedeler

Dato : 15-06-05 16:29

Steen Jensen skrev:
> Nogen der kan anbefale filmen...eller det modsatte?
> Er den kommet på DVD?

Jeps, den er ret fed.
Se tråd "Premiere Surprise i BioCity Århus (nov. 2004)" (26. nov)

<41a66c38$0$14229$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>

-­Rune

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-06-05 16:33

> Nogen der kan anbefale filmen...eller det modsatte?
> Er den kommet på DVD?

den er ude, men det er fra UK - den danske skulle komme omkring den 20. -
jeg ville vente og så leje den først - der er meget delte meninger -
personligt finder jeg den underholdende, men lidt b-film... men den er
bestemt et frisk pust i horror afdelingen.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Steen Jensen

Dato : 15-06-05 19:16

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> men den er
> bestemt et frisk pust i horror afdelingen.
> --

Jamen så tror jeg, at jeg vil vente spændt på den 20, og så fise forbi
Blockbuster
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 16-06-05 19:40

Steen Jensen wrote:
> Nogen der kan anbefale filmen...eller det modsatte?
> Er den kommet på DVD?

Helt sikkert en fed film...
Nogle løse ender her og der, men det er småting synes jeg, hvis man
gerne vil have et godt gys.
Jeg synes det er en af de bedste gysere i lang tid...

-Rune Jensen