Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Elinchrom 11 og 22
Fra : Jens Hansen

Dato : 15-06-05 06:10

Hej

Nogle der kender noget til disse to flash. Har ikke rigtigt kunne finde
noget om dem på nettet.

Mvh

Jens Hansen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-06-05 17:35

In article <42afb832$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Jens Hansen wrote:
> Hej
>
> Nogle der kender noget til disse to flash. Har ikke rigtigt kunne finde
> noget om dem på nettet.

Hvis 11 og 22 er ledetallene, så er den lille næsten samme styrke som
den alt for lille der er indbygget i digicams, og 22'eren er lidt mere
rimelig, men i den ringe ende.

Jeg vil tro det er dummy slaveflash - dvs de kan ikke bruges med
digitale kameraer der laver lysmåling med pre-flash.

Fra : Jens Hansen

Dato : 15-06-05 21:52

Hej Poul

Du må undskylde jeg lavede en lille trykfejl. Der skulle stå studieflash -
gør nok en lille forskel..sorry...

Mvh
Jens