Problem: Printe MANGE SMSér på Nokia 6600 ~
Fra : [7400] René

Dato : 14-06-05 18:01

Hej igen igen igen NG....

Har forsøgt et par gange tidligere men fik mig vist ikke udtrykt klar/godt
nok.....
Søger derfor nu om Eksperthjælp.....

Udstyr.. Nokia 6600 og Acer Bluetooth USB Dongle i en bærebar Dell PC,
tilsluttet internt netværk hvor Brother MFC8840D printer er netværksprinter.

Jeg søgte udfra nedenstående :
Noget der længe har "naget" mig er hvordan jeg kan "forevige" nogle smsér
(ca 500 stk) som er en meget vigtig korrespondance for mig, ved at printe
dem..?

Findes der ikke en måde ? et program... hvor de printes til at komme
fortløbende på samme stykke papir... ikke på hver sit ark.... ? Kan man det
?

Istedet for en hel folder med smsér ind og udadgående korrespondance
blandet selvfølgelig liggende i tids-rækkefølge. kunne et program printer
hele mappen/folderen ud og så ville hele korrepondancen komme derned efter..

Og fandt ud af flg. / 4 forskellige programmer er forsøgt :
1)
Mobile printing application software for Nokia Series 60 imaging phones
v.1.0 build 12, 13-october-03
Den dur´ ikke den printer kun een sms af gangen på hvert sit stykke
papir....

2)
MOBILedit! virker IKKE til en Nokia 6600 da det er en Symbian 6.0 telefon
http://www.mobiledit.com/phones.asp
hvilke jo nok også er grunden til at Nokia laver 2 typer programmer !?!

3)
Nokia PC suite (sidst nye 6.41) og Nokia 6600 PC Suite (sidst nye 110)
Sidstnævnte Connecter super og bruges til backup... men kan ikke printe
smsér.

4)
Samt en øvrig program producent som også laver separat programmer, så som
Oxygen
http://www.oxygensoftware.com/ de laver også 2 typer !
Oxygen Phone Manager II og Oxygen Phone Manager II for Symbian OS phones

Oxygen Phone Manager II for Symbian OS phones er prøvet og jeg tror den
virker men den kan ikke finde min tlf
OPM_agent er sendt til min tlf uden problemer og den skal jo installeres i
telefonhukommelsen (ikke på memkortet) .. men nej har
forsøgt alt i install- og readme- filen..flere gange det virker ikke jeg kan
sagtens højreklikke på en fil og sende den til telefonen.. men nej
programmet kan ikke finde telefonen. Jeg har nøje fulgt anvisningen i
http://www.opm-2.com/download/WinXP_SP2_Native_Bluetooth.pdf men nej.....det
virker ikke...
Oxygen programmet kan jeg simpelthen ikke få til at kører... dvs.. den
finder ikke telefonen.. jeg har tilmed forsøgt på 4 forskellige computere
nu, men det virker ikke.
Jeg har lavet div indtilllinger om og frem og tilbage flere gange.. og været
inde på
http://www.oxygenphonemanager.com/forum/postlist.php?Cat=&Board=opmSconnection
og læse og følge mange af de problemer folk har omkring Oxygen Phone Manager
II for Symbian OS phones - Connection....
MEN intet hjælper mig..... pisoz....

hmmm.... Hvad kan der være galt.......... !?
hmmm.... Andre programmer som oxygen som har den funktionalitet.......... !?
hmmm.... Er der virkelig ikke andre programmer som er mere anvendelige, og
nemmere at connecte ?
--
Hjæælp....

Rene
/ Herning

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 14-06-05 19:09

Hej Rene,

Fra tidligere tråd kan jeg nævne igen, for lige at trøste. .........

..........at det ER oxygen phonemanager du skal bruge til dit formål. Jeg har
beskrevet funktionaliteten i en tidligere tråd.
Du bliver nødt til at arbejde videre med at få oxygen til at virke med din
fon - dvs at få de to til at kommunikere.
For når først din oxygen på pc'en taler med telefonen, så kan du nemlig
exportere dine sms'er til en CSV fil og derefter printe den ud via word, med
alle sms'erne fortløbende. Du afslørede jo heller ikke din mail, hvorfor jeg
ikke kunne fortsætte en privat korrespondance med dig, for at evt hjælpe dig
med installationen/forbindelsen af programmet.

mvh

Kamran

"[7400] René" <do_not_reply_to_this_email_adress@thanx.com> skrev i en
meddelelse news:42af0eb3$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : [7400] René

Dato : 14-06-05 21:04

"Kamran Sarwar" <> wrote in message ...
> [...]
dig
> med installationen/forbindelsen af programmet.

Hej Igen Kamran
Tak fordi du skrev igen...
Vores korrespondance var søndag blevet resettet i nyhedsgruppen, og din
mailadresse var væk....
jeg har sendt dig en mail.......

Mvh
René

Fra : Dennis [9440]

Dato : 14-06-05 19:17

OPM II burde virke... hvis du har testet med 4 forskellige PC`ere og ingenaf
dem virkede, er det måsake dig der gør noget helt galt ved connection, eller
så kan din telefon være defekt... ?

Dennis

Fra : [7400] René

Dato : 14-06-05 21:06

"Dennis [9440]" <> wrote in message ...
> [...]
af
> dem virkede, er det måsake dig der gør noget helt galt ved connection,

Hey..Dennis..
Ja der må ski da være et eller andet galt....har sidst nye SW på telefonen..
måske jeg har misforstået et eller andet...
prøver lige Kamran Sarwar som har held med hans fon og connexion...

Mvh
René