Ninja Scroll, region 2 UK DVD
Fra : Claus Nielsen

Dato : 02-06-01 11:59

Den engelske (region 2) udgave af Ninja Scroll er tilsyneladende
blevet beskåret med omkring 50 sekunder. Nogen der ved om det også er
tilfældet med den amerikanske (region 1) udgave? Det vil være lækkert
at vide inden jeg køber den...

Desværre har jeg allerede købt den engelske version. I min naivitet
troede jeg nemlig, at en film stemplet med "18", og som sådan er
beregnet til et "Adult audience", ikke var censureret. Men i
traileren/trailerne kan man f.eks. se en 2-3 sekunders scene, hvor
Tessai slikker på Kagerus ene bryst og ben. Denne scene er f.eks. ikke
med i filmen. At se en mand få armene revet af er okay, men lidt
soft-sex er forbudt? De er skøre de englændere...

Mvh, Claus Nielsen
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Claus Nielsen

Dato : 02-06-01 14:28

>Den engelske (region 2) udgave af Ninja Scroll er tilsyneladende
>blevet beskåret med omkring 50 sekunder. Nogen der ved om det også er
>tilfældet med den amerikanske (region 1) udgave?

Og jeg tillader mig lige at besvare mit eget spørgsmål... :)

Region 1 udgaven er efter sigende ikke censureret. Så den bør man nok
købe i stedet for den engelske.

Mvh, Claus Nielsen