Langsom boot af kold pc med musefejl.
Fra : Jim Olesen

Dato : 14-06-05 17:39

Når jeg kold-booter, er der en ventetid under POST på ca. 15 sek.
(hvor der "tænkes"?) Og når windows er startet er der en
mouse-pointer, men den kan ikke flyttes. Jeg må reboote for at få
musen til at virke. Musen er trådløs, men testet OK på to andre
computere.

Hvis jeg booter når computeren kun har været slukketi kortere tid, har
jeg ikke problemet.

Hvad kan problemet være?

/jim

Fra : Jan