MC Hjørnet - Pressemeddelelse
Fra : Allan

Dato : 13-06-05 20:09

Fra : Myt

Dato : 13-06-05 21:30

"Allan" <allanski9530@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42add9d0$0$58778$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> se http://www.mchjoernet.dk/
>
> allan

Uden at vide bedre, så ville de fleste nok komme med sådan en gang ævl for
at redde bare nogle af sine kunder tilbage.
Jeg kender tilfældigvis en der har haft en knallert/mc forretning ikke så
langt fra ham, han siger også, at det undre ham at det ikke er kommet frem
noget før, for han er IKKE venlig over for kunderne.
Han ville på et tidspunkt købe den forretning af ham jeg kender, men når det
kom til stykket, så havde han ikke pengene til det ! ! ?

Myt

Fra : GK

Dato : 14-06-05 00:11

"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> kom til stykket, så havde han ikke pengene til det ! ! ?

jeg skal love for at han er blevet sød ,, som et lille barn der vil have
sin slikkepind igen ,, hans kost må være squ rødglødende sådan som han
fejer for sin dør lige i øjeblikket ...

Mvh GK

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 14-06-05 15:11

Så kan han lære det kan han! At tænke før man taler........sådan en nar-røv
burde bandlyses!

Fra : Mikkel Lund

Dato : 14-06-05 17:11

"Allan" <allanski9530@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> se http://www.mchjoernet.dk/
>
> allan

Sikke en underlig pressemeddelse. Starter og slutter i 3. person med
indeholder mindst et længere stykke i 2.person. Lyser langt væk af at der er
"kongen" der har skrevet det, og det kun er for et redde forretning.
Underligt det han skrive med telefonsamtalen, mener bestemt at han sagde det
modsatte i programmet.

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Me @ Work

Dato : 17-06-05 07:35

On Tue, 14 Jun 2005 18:10:44 +0200, "Mikkel Lund"
<mmlu03FJERN@control.auc.dk> wrote:

> [...]
>"kongen" der har skrevet det, og det kun er for et redde forretning.
>Underligt det han skrive med telefonsamtalen, mener bestemt at han sagde det

Hej

Jeg har desværre ikke de store ting at sige udover at jeg er DYBT
rystet over at sådan en nar laver sådan nogle numre..

Der burde sgu være en mulighed for at fratage manden retten til at
drive butik eller at give ham en monster stor bøde.

Nå ja, hvis du vil skrive til ham har han adressen :

info@mchjoernet.dk
info@mchjoernet.dk
info@mchjoernet.dk

Så burde den adresse vist være at finde i diverse spamlister meget
snart

Henrik