Mobil ringetone
Fra : Hans-Henrik Andersen

Dato : 12-06-05 22:03

Hej alle

Jeg har en Sony-Ericsson K700i - som også kan tage MP3 filer, men jeg søger
en diskret simpel ikke poppet men alligevel stilfuld ringetone. Jeg gider
ikke have musik, underlige lyde, men vil gene have noget der lyder som en
telefon, og som alligevel er lidt sejt..... Jeg synes det er svært at
finde - er der nogen der har et bud?

P.S. Min nuv. ringetone driver mine kolleger til vanvid - det går jo ikke

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : ///M

Dato : 13-06-05 00:13

"Hans-Henrik Andersen" <mail-junk@sanderandersen.dk> wrote in message
> [...]
> finde - er der nogen der har et bud?
>
> P.S. Min nuv. ringetone driver mine kolleger til vanvid - det går jo ikke

Så få dem til at sende dig en ny! De vil sikkert bare være gnavne! :)
Prøv at søge efter "ringtones" på google:

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=site%3Adk+ringtones&btnG=Search

Når jeg sender dig på nettet, er det ikke fordi jeg ikke vil hjælpe, men
fordi du alligevel ikke kan få nogen her. Kun links dertil :)
Med det sagt, så skal du egentlig bare udstyre dig selv med et lydkort og et
stykke software der kan optage hvad din pc afspiller - så har du snart din
nye ringetone.

--
///M