Restaurant i Malmø
Fra : Carsten

Dato : 12-06-05 22:02

Er der nogen der kender til en *god* frokost-restaurant i Malmø - helst ikke
for langt fra centrum? Prisniveauet er ikke så vigtigt.

~cj

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 12-06-05 22:25

Carsten skrev:
> Er der nogen der kender til en *god* frokost-restaurant i Malmø -
> helst ikke for langt fra centrum? Prisniveauet er ikke så vigtigt.

Der ligger flere i og ved Saluhallen på Lilla Torg.
Jeg tror nok at det er denne her, jeg har prøvet:

B & B, Saluhallen, Lilla Torg, Restaurant med bistrostemning
og en blandet menu. Åben til frokost og middag.

Se evt. også på denne side:
<
http://www.malmo.se/turist/padansk/madogdrikke/restauranter.4.33aee30d103b8f15916800025191.html

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Carsten

Dato : 12-06-05 22:33

Hej Herluf,

Tak for svaret. Jeg kender siden, og er mere på udkig efter noget folk selv
har prøvet.

Hvad syntes du om Saluhallen?

~cj

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 12-06-05 23:36

Carsten skrev:
> Hej Herluf,

> Hvad syntes du om Saluhallen?

Jamen jeg går altid ind i Saluhallen og kigger, når jeg er i
Malmö (på hverdage). Det er jo en hel række madbutikker,
samt et par restauranter under samme tag.

Frokosten i den der B & B, som jeg nævnte, var upåklagelig.
Det var godt vejr, så vi sad udenfor i den lille gade op til
Lilla Torget. Venlig og hurtig betjening. En god Spendrups
øl til maden.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt