Pink Floyd Genforenet.
Fra : kim hermansen

Dato : 12-06-05 21:12

Hej.
Pink Floyd med Roger Waters spiller i hyde Park den 2 juli. Det er ser nu ud
til aligevel at det sker. De genforenes ( nok måske kun til denne lejlighed
eller ? )

http://www.brain-damage.co.uk/

Ha en forsat god aften.

Kim.

( ps......Billetter er kun via en sms konkurence og vist kun for dem i
England ???......surt !!! )

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-06-05 22:05

kim hermansen wrote:

> ( ps......Billetter er kun via en sms konkurence og vist kun for dem i
> England ???......surt !!! )

Surt? SURT?! Jeg har drømt om det her halvdelen af mit liv. Nu sker det.
Og jeg _må_ ikke komme med til koncerten fordi jeg ikke bor i england :(

/David

Fra : Otto J.

Dato : 12-06-05 22:14

> Surt? SURT?! Jeg har drømt om det her halvdelen af mit liv. Nu sker det.
> Og jeg _må_ ikke komme med til koncerten fordi jeg ikke bor i england :(

Du kan jo prøve at gætte på hvad billetterne kommer til at koste på det
sorte...

Mvh. Otto

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-06-05 22:34

Otto J. wrote:

> Du kan jo prøve at gætte på hvad billetterne kommer til at koste på det
> sorte...

Jeg ville gerne betale 5000 uden at blinke.

/David

Fra : kim hermansen

Dato : 12-06-05 22:38

Betale 5000.- uden at blinke for en billet !
Så læs lige her hvad live8 skriver på deres side ang. billetter....Men nå ja
man kan jo tage chancen....ikke...

( Mvh Kim..som også gerne vil betale men også sikker på at komme ind !!!! )

Tickets for LIVE 8 London are not being made available for sale. If you
purchase a ticket from anyone you risk being refused entry at the event and
losing the money you paid for the ticket

Fra : Muddley

Dato : 12-06-05 22:50

> Jeg ville gerne betale 5000 uden at blinke.
>
> /David

Dette er helt sikkert et mediestunt som måler interessen 'worldwide'
Der er så mange penge involveret at de sikkert laver en '''reunion''' tour
som så mange andre.

Jeg tror vi kommer til at se en 8-10 koncerter i Europa, det samme i USA. En
live udgivelse og endnu en 'best of''
udgivelse. Hvis bandet så orker at holde sammen, kommer der måske endnu et
studie album......

Synes musikbranchen er gabende forudsigelig..................Meeen måske
tager jeg fejl.

Fra : Poul D

Dato : 13-06-05 12:06

Hej

> Dette er helt sikkert et mediestunt som måler interessen 'worldwide'
> Der er så mange penge involveret at de sikkert laver en '''reunion'''
tour
> som så mange andre.

Jeg håber du har ret
Jeg tror desværre bare ikke det kommer til at ske. Gilmour er efter eget
udsagn blevet "for gammel og for rig" til at turnere.
At forestille sig Gilmour og Waters i et studie sammen var måske en
mulighed, hvis der skulle laves en "best of".
En ny plade med nyt materiale tror jeg ikke på. De er gamle stridshaner og
jeg tror ikke det ændre sig pga. en koncert Geldof har presset dem til at
deltage i.

Jeg håber naturligvis jeg tager fejl. Et par timer i deres selvskab har
altid været en god investering

> Synes musikbranchen er gabende forudsigelig..................Meeen måske
> tager jeg fejl.

Jeg håber du tager fejl.
Jeg er bare bange for, at Waters har for mange principper til at kunne
spille med på den sang.

Men mulighed for at se Waters solo igen ........................

Mvh. Poul

Fra : Holst

Dato : 13-06-05 12:33

Poul D wrote:

> En ny plade med nyt materiale tror jeg ikke på. De er gamle stridshaner og
> jeg tror ikke det ændre sig pga. en koncert Geldof har presset dem til at
> deltage i.

Man skal jo aldrig sige aldrig. De to fyre fra Suede var vist heller
ikke lige de bedste venner, da de gik fra hinande, og i dag har vi da
The Tears.

Fra : Poul D

Dato : 13-06-05 15:34

> Man skal jo aldrig sige aldrig. De to fyre fra Suede var vist heller
> ikke lige de bedste venner, da de gik fra hinande, og i dag har vi da
> The Tears.

Nu kender jeg ikke de eksakte forhold i den skilsmisse.

Men jeg ved - læs tror - at Gilmour og Waters hader hinanden af et sandt
hjerte.
Hvis alle andre end Geldof havde været primusmotor for koncerten, havde
det
efter min mening, ikke været muligt at samle Pink Floyd. Ja faktisk tror
jeg
ikke vi når at se dem sammen til koncerten. De er sikkert tørnet sammen
over
en akkord længe før d. 02.06.

Men jeg vil stadig leve i håbet til den forjættede dato.

Mvh. Poul

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-07-05 19:10

Muddley wrote:

> Dette er helt sikkert et mediestunt som måler interessen 'worldwide'
> Der er så mange penge involveret at de sikkert laver en '''reunion''' tour
> som så mange andre.

Det håber jeg da.

> [...]
> live udgivelse og endnu en 'best of''
> udgivelse. Hvis bandet så orker at holde sammen, kommer der måske endnu et

Det kunne fandme være fedt!

> Synes musikbranchen er gabende forudsigelig..................Meeen måske
> tager jeg fejl.

Jeg kan ikke se det forudsigelige ved det. Eller det fede i hvis de
gjorde det "uforudsigelige" og ikke turnerede eller lavede en ny plade.

/David

Fra : Max

Dato : 12-06-05 23:44

Hej

> Jeg ville gerne betale 5000 uden at blinke.

Hvorfor ikke bare erkende at PF er fortid, så bliver
du ikke skuffet.

Mvh Max

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-07-05 19:11

Max wrote:
> Hej

> Hvorfor ikke bare erkende at PF er fortid, så bliver
> du ikke skuffet.

PF er ikke fortid for mig. Deres musik er stadig helt ny og helt
relevant. Hvis de aldrig turnerer eller laver en plade igen er det
ærgeligt. Hvis de gør vil det være bedre end 99.99% af det meste der
ellers bliver lavet.

/David

Fra : Holst

Dato : 13-06-05 08:01

David Rasmussen wrote:

> Jeg ville gerne betale 5000 uden at blinke.

Ja, sådan er vi jo så forskellige. Når alt kommer til alt, så drejer det
sig jo sikkert bare om to - nok dårligt forbredte - numre afsunget i
Hyde Park gennem et dårligt lydanlæg i regnvejr.

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-07-05 19:11

Holst wrote:

> Ja, sådan er vi jo så forskellige. Når alt kommer til alt, så drejer det
> sig jo sikkert bare om to - nok dårligt forbredte - numre afsunget i
> Hyde Park gennem et dårligt lydanlæg i regnvejr.

You were saying? :)

Jeg synes at de gav en enormt god "koncert".

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-06-05 22:43

> Surt? SURT?! Jeg har drømt om det her halvdelen af mit liv. Nu sker det.
> Og jeg _må_ ikke komme med til koncerten fordi jeg ikke bor i england :(

Kender sgu også rigtig mange i min omgangskreds, der bliver nederen over
dette. Jeg kan godt lide Pink Floyd, men har aldrig været en stor fan, så
vil ikke blande mig for meget i jeres sorg.
Men en af mine kammerater har snakket om en mulig verdensturné.. Det ville
da være dejligt...

Fra : Poul Erik

Dato : 13-06-05 13:51

On Sun, 12 Jun 2005 23:04:30 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Surt? SURT?! Jeg har drømt om det her halvdelen af mit liv. Nu sker det.
>Og jeg _må_ ikke komme med til koncerten fordi jeg ikke bor i england :(

Du skal da bare kende en der "er noget ved musikken".
(Det gør jeg heldigvis, og glæder mig som et lille barn).

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-06-05 19:52

Poul Erik wrote:

> Du skal da bare kende en der "er noget ved musikken".
> (Det gør jeg heldigvis, og glæder mig som et lille barn).

Send mig venligst en mail hvor du uddyber! Det er liv og død for mig,
dette her! Jeg har ventet på dette i over halvdelen af mit liv!

/David

Fra : Peter

Dato : 13-06-05 07:44

kim hermansen wrote:
> [...]
>
> Ha en forsat god aften.
>
> Kim.
>
> ( ps......Billetter er kun via en sms konkurence og vist kun for dem i

Ja, det er godt nok vildt. Troede også det var en and, da jeg hørte det,
men det er sgu' bekræftet fra alle sider. Der er pludselige meget langt
til Hyde Park. Der kommer nok en DVD (forhåbenligt hurtigere end Live
Aid DVD'en blev udgivet …!).

/Peter

Fra : Hauge

Dato : 13-06-05 15:23

Hejsa
kim hermansen wrote:
> Pink Floyd med Roger Waters spiller i hyde Park den 2 juli. Det er
> ser nu ud til aligevel at det sker. De genforenes ( nok måske kun til
> denne lejlighed eller ? )

Kommer jo så i direkte udsendelse på DR1 og/eller DR2, efter hvad der blev
sagt på P4 her til eftermiddag.

Mvh Hauge

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 13-06-05 21:48

> Hejsa
>
> Kommer jo så i direkte udsendelse på DR1 og/eller DR2, efter hvad der blev
> sagt på P4 her til eftermiddag.
>
> Mvh Hauge

Når nu de er i gang - kunne de dagen efter være på plads på orange scene, og
så kunne alle os over 50 komme gratis ind, waaauw - sikke en ide, de der er
noget ved musikken, må gerne give den videre

VH
/Carsten, der netop har købt tre CD`er med Barret for en hund i stereostudio

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-05 23:32

"Carsten D Andersen" <dettmaring@fjerndettestofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:42adf10e$0$31807$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> [...]
>
> VH
> /Carsten, der netop har købt tre CD`er med Barret for en hund i

Hov hov unge mand, vi er trods alt nogle på 47 der fortjener en slags
belønning for lang og tro tjenste

Mvh. Finn