Neutralisering.
Fra : Crazy Camilla

Dato : 12-06-05 20:09

Hej.

Jeg har en tid til neutralisering af min kat på onsdag.
Men nu er jeg bange for hun er ved at gå i løbetid igen.
Kan/bør de neutralisere hende imens hun er i løbetid, eller skal vi vente?

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Andrea

Dato : 12-06-05 22:11

> [...]
> Men nu er jeg bange for hun er ved at gå i løbetid igen.
> Kan/bør de neutralisere hende imens hun er i løbetid, eller skal vi vente?

Hej Camilla
Vores lille Minnie blev neutraliseret i foråret lige da hun var gået ind i
sin anden løbetid. Dyrlægen sagde at det ikke gjorde noget og missepigen
havde det da også fint efterfølgende... Jeg fik samtidig neutraliseret min
hunhund og der spurgte de grundigt ind til hendes løbetidspunkter (eller
hvad det hedder). Hos hunde har det åbenbart en del betydning, men vist ikke
hos katte. Begge piger har det idag superfint...
mvh. Kristina

Fra : Carina Kristensen

Dato : 12-06-05 23:48

Hej..

Da jeg fik neutraliseret mine 2 missere var den ene kommet i sin første
løbetid.. og der er så absolut ikke sket noget ved det..

mvh Carina

Fra : Crazy Camilla

Dato : 13-06-05 15:35

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej..
>
> Da jeg fik neutraliseret mine 2 missere var den ene kommet i sin første
> løbetid.. og der er så absolut ikke sket noget ved det..
>
> mvh Carina

Ok, tak for svarene.
Jeg behøver altså ikke male fanden på væggen allerede og aflyse operation,
kørsel og alt det andet praktiske... men selvfølgelig ringer jeg lige ind
til dyrlægen i morgen og spørger om det er ok.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Janne Poulsen

Dato : 13-06-05 17:57

Men hold hende indendørs indtil onsdag. Min Sveske smuttede ud og måtte have
den helt store tur (-livmoder), fordi det var usikkert, om hun var blevet
gravid igen. Det var hun ikke, men det kunne først konstateres, da hun var
blevet snittet op.

mvh. Janne