USB drivere
Fra : heuten

Dato : 12-06-05 19:33

Jeg leder efter en driver til min USB 2.0

SiS 7002 USB 2.0 Enhanced Host Controller

Jeg ved denne driver følger med i SP1, men jeg gider ikke updatere mit
windows, så er der nogle andre måder at få fat på denne?
nogen der har den og kan sende den?

Fra : Gnistn

Dato : 12-06-05 20:21

heuten wrote:

> Jeg leder efter en driver til min USB 2.0
>
> SiS 7002 USB 2.0 Enhanced Host Controller

Prøv www.driverguide.com

USERNAME: drivers
PASSWORD: all

Cookies skal være slået til i din browser.

Du vil komme til en side hvor der står bl.a. øverst står:

Notice: Your Login/Password Will Expire.
Klik blot på linket i teksten nederst hvor der står "If you don't want to
create your new account, _click here_ to continue on to the site." og du kan
søge efter din driver.

Ellers fandt jeg også denne her:

www.depo.ru/download/drivers/2003/sisusb20.zip

Da jeg ikke selv har denne controller ved jeg ikke om driveren virker.

--
The "genius" who designed the fragile SATA connectors,
deserves a good spanking!

Fra : heuten

Dato : 12-06-05 21:06

"Gnistn" <invalid@invalid.invalid> wrote in

> [...]
>
> www.depo.ru/download/drivers/2003/sisusb20.zip
>
> Da jeg ikke selv har denne controller ved jeg ikke om driveren virker.

Tak for det hurtige svar, det virker nu..

Fra : Gnistn

Dato : 12-06-05 21:16

heuten wrote:

> Tak for det hurtige svar, det virker nu..

velbekommen, godt det virker

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 13-06-05 00:23

> jeg gider ikke updatere mit windows

Tror du det er for sjov der kommer updates til windows?

Du risikerer at få ret mange problemer, hvis du ikke holder dit system
opdateret... Gider ikke remse alle slags problemer op her, men det er
sgu for din skyld af MS laver opdateringerne, ikke for deres egen

Fra : Fynbo

Dato : 13-06-05 16:33

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opdateret... Gider ikke remse alle slags problemer op her, men det er sgu
> for din skyld af MS laver opdateringerne, ikke for deres egen

Lyder mere som en piratkopi han ikke kan installere SP2 på..

Fynbo

Fra : zczc

Dato : 13-06-05 17:02

"Fynbo" <Fynbo@ss.dk> skrev i en meddelelse

> "Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse

> Fynbo

Pas på, hvad du skriver. Er det rimeligt, at der på en Windows XP SP2
maskinen uden nogen som helst form for nettilslutning hele tiden popper en
meddelelse op om, at "Din maskine er muligvis i fare"...

Eller at jeg for at gemme et Word 2003 dokument i 95-format skal gennem to
advarselsdialogbokse.

Fra : Anders Lund

Dato : 13-06-05 17:50

zczc wrote:

> Pas på, hvad du skriver. Er det rimeligt, at der på en Windows XP SP2
> maskinen uden nogen som helst form for nettilslutning hele tiden popper en
> meddelelse op om, at "Din maskine er muligvis i fare"...

Så slå dog beskeden fra! Det er ikke så svært... klik på beskeden, klik
på knappen "anbefalinger" og vælg så at du selv holder øje med hvad den
nu brokker sig over.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 13-06-05 17:56

Fynbo wrote:
> Lyder mere som en piratkopi han ikke kan installere SP2 på..

Der er efter min mening ingen grund til ikke at opgradere til SP1. Men SP2
skaber en del problemer, og kan undværes, hvis man ved hvad man gør. Du ved
ikke om det er en piratkopi, så jeg synes du skulle holde dine beskyldninger
for dig selv.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Fynbo

Dato : 14-06-05 03:19

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@SLETmailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved
> ikke om det er en piratkopi, så jeg synes du skulle holde dine

Klap hesten, Jeppe...

Det var ingen beskyldning, men en mulig grund til at
han ikke gider opdatere..

Fynbo

Fra : heuten

Dato : 14-06-05 13:44

"Fynbo" <Fynbo@ss.dk> wrote in

> [...]
>>

> Klap hesten, Jeppe...
>
> Det var ingen beskyldning, men en mulig grund til at

Nice spor et usb spørgsmål løb ud i :D
anyways.. jeg kan lige afslutte.. det er ikke en piratkopi.. det må man
ikke, fy!
jeg syntes kun de der opdateringer skaber problemer og nu har jeg næsten
snart kørt 2 år uden... har lagt mærke til at computere efter SP2 er
meget langsomme i opstarten hvilket jeg ikke gider vente på..

:D